PamPam ♔

Alla inlägg under juli 2010

Av Juulia Jansson - 31 juli 2010 11:06

idag blir det Åmmeberg, tack vare vädret...

men det är juh inte soligt, inte alls......

men men..



ahah, har ni sett han lillabloggen.se? :D

 

hahah x)

 

gör det !

 

eller sök

 

 på youtube, fett kul x))


jah och Agnes har redan sett alla (a)

* stooooooooooooooooolt *

;)

 

aja, skriver kanske imorrn...........

 

:PpPpPpP

  

Av Juulia Jansson - 30 juli 2010 13:40

Idag, och igår var det Moa :)


därför det inte blev nån blogg ://

men idag hittar vi väl på nått? 

tror jah x))


aja, bloggar imorrn, puuuuuuuuuuuwwss :)


   visst är bilden sööt? :D


Av Juulia Jansson - 27 juli 2010 20:26

aah, idag hade pappa en sån dära, `` slösa pengar´´ dag :D


hehe, juuulia gillar (a)


såååååå, först gick vi till, stan, typ gick runt lite, fikade :)

sen gick vi runt igen...

sen bio :D

sen gick vi till Ur&pen :D

köpte ett jääätte fint halsband (a)

och Elvira köpte örhängen

och pappa ett armband :)

sen gick vi och köpte glassssssssss (H´´

sen gick vi till stadium och köpte lite :D


hehe (a´´

fast jag har popcorn i bh:n ..... aaah väldigt intresant (:

imorrn, blire motorcykel medd pappa, sen teater :D

igen (a)

träffa Daniel, det känns som det av jätte länge sen :S

sommaren 2007, glömmer man inte så lätt :D


sen blir DET Moa :D <3

orkar inte skriva mer ^^¨


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss sötnoooos :D 


  

Av Juulia Jansson - 26 juli 2010 12:23

idag skulle jag städa mitt rum :)

men jag pallar inte   


haha aaaah , jag gillar smileysar    


men iaf, ingen lär väl bry sig :D

hmm...

i veckan såååååååååå....

aah, jah vet inte :)


jag sak nog städa imorrn, eller sen -.-´

blir nog tvungen sen, när pappa kommer hem -.-´


men idag skulle vi fika på svampen (:

seeeeeeeen på onsdag, äre teater igen :D

sen, aahh jag vet..

det är väldigt mkt seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D

men efter teaterm åker jag till moa :D

och sover där till torsdag :D



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjdå :*

  

Av Juulia Jansson - 24 juli 2010 14:11

 tjjaaa agnes här :D


haha ,

igår asså :')

omg, asså !

vi satt och kom på massa katt historier.

gahahha !

nu kommere några !


katt åt sko ,

fick kicken.


katt åt kissie ,

blev fejk.

 

katt åt spade

fick rabatt .


katt åt klocka ,

ringde alarm .


katt åt igelkott,

blev taggad


haha , vi vet .

vi har dålig humor xd

hahah  ,


fiin bild på mig och julia :*

Av Juulia Jansson - 23 juli 2010 21:28

Idag sov jag hos Agnes :)

blir inatt oxå :D

haha, har inte sovit i min egen säng på 2 veckor nu :/



men aif, :D

idag blev det Boda Borg :D

mega kul (y´´


men tyvärr klara vi bara 4 banor..

Mumien

Farmen

Galleriet

vilda Western

:)


as solt!  


hahahaha, omg vad vi flummar här xD


fast nu blire film :D

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjdå :)

mega goood like gummisnood (y)




hahahahahha, omg...

skickade en sååång till Agnes för typ mega länge sen x))

men bilden är kvar! :´D  

Av Juulia Jansson - 22 juli 2010 13:15

Jag sov hos Agnes inatt :D

kommer nog göra det inatt oxå ;D


haha, igår kväll, omg xD

 

vi målade av alla kända bloggare

 

(y´´

 

Foki

 

Kissie

 

Dessie

 

Paow

 

Dennis

 

Gaybloggen

 

Anagina

 

Rossana

 

Blonda

 

Baconost <3

 

haha, har säkert glömmt nån x))



Pam Pam, mkt bättre än Paow Paow  



  ska dra till Madde och säga grattis snart :D


Av Juulia Jansson - 21 juli 2010 22:40

idag var det att vakna på sviten i gbg ;)


sen blev det stan, oh lite grejs :)

Tingeling nu :D  

ska sova hos henne till imorrn :D


TiingeLiing (L) JaaacKson!

  



Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards