PamPam ♔

Alla inlägg under maj 2012

Av Juulia Jansson - 21 maj 2012 11:52

Idag idag är det miin födelsedaaaaaag!

Julle blir sweet sixteen :dd

det firas med en riktig förkylning..

kul va?

som tuuusaaan


så idag, ska jag äta glass MYCKET

kolla på minst 3 filmer

göra mina läxor, minst 2..


kul vaaa?

jaja, jag är iaf kör myndig nuu!

så se upp folket!!

 

Av Juulia Jansson - 15 maj 2012 17:50

Jag är tillbaka!

fast jag har så sjukt mycket i skolan just nu...

håller på att bombas sönder v läxor känns dt som...

jag skojar inte, it´s siick...


Det jag försöker göra nu ä att bara vara med folk jag vrkligen älskar och bryr mig om.

Efter rsan i tyskland, uppskattar jag nu mera verkligen ALLT.

hahahah, ja, det var nog inte dne bästa resn i mitt liv...


Jag försöker hinna med i skolan som sagt..

igår satt jag 4timmar med 2 olika läxor...

och jag är fortfarande inte klar med 1 av dom..

sen nu, kom jag på att jag har tyska prov imorgon!

har fn int pluggat ett skit och såklart glömde jag sakerna i skolan i all stress..

orkar inte me livet jut nu.. </3


EN bra sak är iaf att jag har köpt balklänning!!!

den blev n vit med litte bling :D jätte söt och den passade perfekt :D

Smma dag, var jag 30cm ifrån ONE DIECTION!!!

kan ni fatta det?! bara 30cm!!!

cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt :dddd


men nu ska jag nog dra, hejdå alla undrbara läsare!

tack för att ni orkar läsa.. (a)

 

kul att det finns bilder på pappas dator...

Av Juulia Jansson - 3 maj 2012 19:20

Jag är i tyskl´land nu och kommer antagligen inte blogga pä länge!

harinte heller oooh... pä datorn.. lite jobbigt ;)

idag blev det iaf stan med Jesper och hans tysk _:d


fatta tur jag harsom fär ha med mig honom!

men nu ska vi kolla film :)

sä hejdä!

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards