PamPam ♔

Alla inlägg under juni 2011

Av Juulia Jansson - 30 juni 2011 21:48

 

Tyckte bara att bilden stämmer så sjuuukt bra.

lite gulligt oxå, bara för att det är helt sant?

kanske det.


Av Juulia Jansson - 30 juni 2011 17:09

haha, sitter inne i Olivias rum..

skulle hjälpa Elvira med någon bild..

asså, när jag hade den här datorn, var den knappast såhäääääär trög?!

vad har hon gjort med den ? :((((((


aja iaf så är jag heeelt själv hemma,

alla andra drog till m-berg.

utan mig!

vet ni hur det känns?! :O

Fast det var jag som sa att jag inte ville med..

känner mig lite småsjuk, typ?

inte bra...


sen fick jag reda på igår,

att vi skulle ha inflyttnings fest?!

ööm, okej?

det var ju inte bara typ 1år sen vi flytta nejnej...


hejjdåå muuppaar 

bloggar nog ikv igen! 

     

Av Juulia Jansson - 29 juni 2011 22:03

Idag:

Solbärnna, check

Sönderbrännd, check

bränt örat, check

solsting, check


guud vilken bra dag, det gör bara, lite ont?

aja, vill man vara fin, får man lida pin.

säger man så?

jag tror det iaf :D



men nu vet jag inte vad jag ska skrivaa...

kommer inte på nått mer..


JUSTE!

jag sa ju att syskonbilderna skulle kommaa (a)

meeen, Vickan har inte skickat dom..

så jag har inte glömt det iaf!

:)


HEJJDÅÅÅ :*

 

Av Juulia Jansson - 27 juni 2011 21:09

Visste du att skillnaden mellan dig och mig,

är enorm.

Jag kom på det alldeles nyss faktist.

Man brukar ju säga att alla människor är olika lika.

Men, nej.

Du är precis som en liten önskan som man hade när man var liten.

När man blåste ut ljuset för att få den lilla önskan att gå i uppfyllelse.

Precis så är du, helt mennings lös, patitisk och dum.


Min önskan har aldrig slagit in, endå har jag blåst ut hur många ljus som helts, 

önskat varje gång jag fick 3 bitar på min pepparkaka.

Men den har aldrig slagit in.


Du är inte en annan männsika.

Du är du, du kan inte vara någon annan.

Men du kan ju alltid blåsa ut ljus, och önska att du va.

Men jag ska säga dig en sak.

Den kommer aldrig aldrig någonsin att slå in.


Glöm det.

 

Av Juulia Jansson - 26 juni 2011 20:44

då är söndagen räddad! :D
haha, eller ? :O

ohja!



Vi kollade nyss på världens ääckligste mongo mördar film!

 

Creep hette den, om man gillar en gubbe som dödar massa så kan du väl se den..

ahjuste, han lekte lite doktor också!


men nu ska vi chilla lite tills nästa film..


 

Phone heter den, den handlar typ en tjej som bytt telefon nummer.

efter ett tag ringer det nån som förendrar hennes syster dotters liv..

HON  BLIR HELT GALEN!

fast, den ser inte sååå läskig ut?

på omdömet skulle den vara värre än the ring!


Av Juulia Jansson - 25 juni 2011 14:04

Hade jätte kul igår kan jag ju säga!

Vi åt maassaaa, ahhaha

sen lekte massa knäppa lekar, elelr det var ju typ inte lekar?

det var iaf kubb och sen typ nått mer som jag inte vet vad heter :D

MITT LAG VAR SÅÅ GRYMA SÅ VANN HEEEEEEELA TIDEN!

haha, känn på den...


Idag blir det bara chill :)
och imorgon kommer Matilda hit!

sen sover hon här till måndag :)

suuper kul!


som sagt:

super trött,  sen igår..

mega glaad, för att Matilda kommer imorgon! 

haha :D

men hejjdåå :*

 

Av Juulia Jansson - 23 juni 2011 20:36

för en stund sen vare en som kalla mig dryg:)
och vet ni vf?

hahhaha, var berädda på att det är världens sämsta ursäkt !

hahaha!

han kallade mig dryg bara för att JAG INTE ORKADE BRY MIG VILKA HAN HADE "STRULAT" MED !


Bara för det ville jag läxa upp honom,

så jag käftade imot :)

hahah, jag får tydligen inte ha en egen åsikt.

kul kille som är dumhuvudet?

typ ooohjaaa!


det vara bara det här lilla korta heöt onödiga saken jag ville säga.

kanske är det liite hämnd för att inte kalla mig dryg, jag vet inte.


hejdå.

   

Av Juulia Jansson - 23 juni 2011 12:08

Sitter i soffan hos Agnes nu :)

faster kommer och hämtar mig vid 1 sen...

jag vill inte, meeeen ..

aja, ska iaf hjälpa henne att städa, bara för att hon hade typ maaaaaaaaaaaaassa att göra..

men man får ju iaf lite belöning (a)

tur det ;)


men, jag vet inte hur jag kommer hem sen efter det ? xd

Pappa skulle ju hämta mig, men han får inte köra :O

han hade fått nått i ögat..

typiskt..


aja, ska väl hitta på nått nu, hejjdå :)

  FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRG!


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards