PamPam ♔

Alla inlägg under juli 2012

Av Juulia Jansson - 15 juli 2012 21:54

Vi har alla studer när vi känner oss
fula

tjocka

dumma

värdelösa

och obetydliga 

När man ibland bara vill försvinna.

Och bara sluta tro på sina drömmar...

Och ingen, verkligen ingen bryr sig om en.

Man funderar på om livet verkligen är värt att behålla....


Det är då det alltid, av någon konstig anledning det finns en person

som kan ändra på allt det, bara på några få sekunder.

Personen som alltid finns vid din sida.

Oavsett om det är för att torka bort tårar eller få dig att skratta tills du ligger på golvet.

någon som får dig att känna dig

smart

vacker

betydelsefull

stark

viktig

glad

och framförallt älskad.


Det är en speciell känsla att känna, att veta, att någon älskar dig för den du är.

Personen kan ta dig till en annan värld, ett bättre ställe.

varje gång du känner att du vill börja gråta,

kan du alltid vända dig till den personen, för det funkar alltid.


Du kan ta allt jag har,

du kan ha sönder mig hur mycket du vill,

försöka dra mig ner till botten,

det spelar ingen roll.

För jag vet att jag har tillräckligt med sånna underbara personer för att vara starkare än så.


 


Av Juulia Jansson - 1 juli 2012 17:29

Har haft en sånn underbart kul helg!

spenderades faktiskt med Gry, Josefine, Johanna och Sofie!

och så alla söta hundar!

helt kär i Johannas hundar :oo

huur söta och gosiga som helst!


vi bada, kolla film och hade det vara as kul hela dagen igår.

Idag åkte jag hem och imorgon drar jag till min älskade Julia!

Har saknat henne så mycket så det finns intee! 

Mitt liv äger just nu, och ingen kan stoppa den känslan!


Så underbart!

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards