PamPam ♔

Alla inlägg under oktober 2010

Av Juulia Jansson - 31 oktober 2010 20:08

Idag var det världens chiill dag :)


1. vaknade och kolla tv.

2. åt frukost gick ut på en promenad

3. hem, duscha

4. tv, dator, läxa

5. mat, datorn


:DDD

var ute i 45 min ;)

ganska stolt (a)


men jag fick ett skavsår på hälen, igen -.-

ajaj och mera aj...


på läxan var det bara lite läs grej sen svara på frågor :P

gick på 5 min ;)



hejdå :)

  

Av Juulia Jansson - 30 oktober 2010 17:17

jag orkar inte blogga, har sovit 2 timmar inatt och nu håller jag på att dö -.-


hejdå.

Av Juulia Jansson - 29 oktober 2010 09:07

Igår hann jag inte blogg (a)


åkte juh och klippte mig ;)

ganska nöjd, men jag fattar inte hur hon fick min lugg så snygg :O
det funkar inte för mig! :O

jag får damp -.-


ikv blir det inget bloggande, därför fick det bli nu ;)
ska ju på filmkväll :DDDDDDD


18:00-08:00 :)

hehe, vem behöver inte energi dryck ? :O

inte jag :D


så jag följer med Sandra till coop, handlar lite godis / energi dryck :D


efter det tar vi bussen hem, drar till henne och packar sen till mig och packar, sen drar vi :DD


guuuuuuud vah jag längtar :DD

men nu måste jag packa till pappa oxå :)

därför blir det ett hejdå :*


   

Av Juulia Jansson - 27 oktober 2010 20:50

iadg var det matte prov :S
gick väl ändå ganska bra?
tror jag xd


och på svenskan är jag snart klar med min lilla robinsonad :D
niice!

imorgon är det tyska läxförhör :O
ajajaj...

men jag kan ju liite :D

snart är det höstlov :DDDDDDDD
någon som vill vah ? (a)



hejdå :D

  

jag gillar dig mer och mer för varje dag som går...

Av Juulia Jansson - 26 oktober 2010 20:26

   först i skolan idag vare HK :)
Felix och mina pannkakor blev kungliga ;)

haha


efter det massa andra lektioner..

matte prov imorrn :O:O

JAG VILL INTE!



efter skolan följde jag med Emelie hem och kolla på wrong turn 2 :)
riiktigt läääklig är den :O
alla wrong turn filmerna är det :O

sen gjorde jag en jääääääääätte fin bild till Teggan, som han ska ha som header :D


mmh, det har inte hänt så mkt mer?

aja, hejdå :*

  

ganska stolt (a)
Tiger och Nalle puh, yeess (Y) :D <3

Av Juulia Jansson - 25 oktober 2010 17:12

uuusssch vad jag är trött på skolan...

tur att det bara är 4 dagar kvar!
juste, shiit!
måste packa till innebandyn, hade heeelt glömmt av tiden :O

förlåt för ett koort inlägg..

men det har inte hänt nått idag :S

ska bara tränna ;)

juste, Grattiis Hanna! ♥♥♥


hejjdå :*

ursäkta cp bilden !  

Av Juulia Jansson - 24 oktober 2010 15:25

igår var det match, vi vann med 4-1 :D

efter det blev det duschen, sen äta lite..

 efter det drog jag till sandra, där vare tjej fest :DDD

helt gyrmt kul (L)


först kom vi dit och spela buzz, ganska länge ;)
efter det var det musik quiz? :P
kom 2:a :DD


sen laga vi tacos, haha sjukt lyckat xd

efter blev det film i maaaaassa, och lite till buzz ;)

sen drog Merri hem, och vi andra kolla Barnhemmet :)
vi somnade vid 3?
efter att ha "suddat tavlan" xd


aja, hejdå :)


gud va jag saknar värmen och Tunisien :O :O :(

  

Av Juulia Jansson - 22 oktober 2010 21:54

Min dag asså (Y)


kanske inte den bästa i mitt liv...

usch, förlåt för att jag finns.

fula idiot jag är.



fan!


efter skolan var det att dra hem och baka :)
bakade Choklad bollar till Åsbro ♥


:D

dok blev vissa liite fail (a)

fan vad jag saknar mitt älskade lag...

önskade att jag kunde vah kvar i mitt lilla åsbro.. :'(

<3


imorrn äre Match mot KFUM :)
Hovsta sa att dom vah as bra :S

hihi, men vi är oxå as bra!

TaggaTaggaTaggaTagga!



haha, mobba inte fail bilden.  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards