PamPam ♔

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Juulia Jansson - 3 oktober 2010 11:39

igår hann jag inte blogga (a)

gjorde alldeles för mkt ;)

kollade bio, i rymden finns inga känslor :DD

hahaha, den är fan as bra xd


det handlar om en kille som heter Simon som har sjukdomen aspberger.

han flyttar till sin store bror sam, som betyder ALLT för honom.

Sam, har en flickvän som heter Frida, hon behövs för att allt ska falla på plats i hemmet.

Sam lagar mat, Simon dukar och Frida diskar., tex.


Men en dag så orkar Frida inte med Sam och hans "störda" bror, så hon flyttar därifrån.

och det ställer till kaos för Simon, och därför måste han hitta en ny jävla tjej till Sam.


det är typ vad hela filmen går ut på ;)


ajja, nu ska jag plugga :D
hejdå :*


   


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards