PamPam ♔

Alla inlägg under maj 2011

Av Juulia Jansson - 31 maj 2011 16:16

haha, failad rubrik, jag vet :(

men jag är sviin trött efter den här j*******vla dagen..

aja, när jag kom hem så duscha jag iaf :D

visste ni att det är typ 30 garder ute?!

fett chiiillll !


men igår efter jag hade bloggat klaart, hade jag inget att göra..

så jag gick in på Weheartit.com :D

då blev jag så sjuuukt sugen på att gå ut och fota :(

så vet ni? (a)

jag tog kameran och tog lite kort (a)

smartungeeee ;)


här kommer lite bilder från igår :D
hejdååå :*

                     hahha, nu blev det lite fel ordning men, spela roll :)

Av Juulia Jansson - 30 maj 2011 18:26

hahha, så sjukaa!

Bara för att ni sitter och bitch blickar oss,

betyder inte det att vi kommer se upp till er?

aldrig, någonsin?

Bara att förstå.

hahaha, och det hjälper verkligen inte att behandla oss som luft,

vi finns, vi ser er, vi hör er.

Precis som ni finns, ser och hör oss.

För det vet jag att ni gör.

Det är så sjukt omoget!

Fyihelvetet om jag hamnar med någon av er imorgon på kvinnersta dagen!

Då funkar det inte med krig bitches ;*

Vi har redan vunnit,

så förlora inte eran stolthet.

Om ni inte har gjort det än?


 

Av Juulia Jansson - 27 maj 2011 21:46

Sitter vid soffan, med pappa och kollar på tv :D

Och diskuterade nyss vad jag ska jobba som när jag blir stor.

hahah, han kom med massa jääääääätte tråkiga förslag..

men sen, när jag kommer med bra förslag, nobbar han dom :(((((

inte bra..

Fast jag väljer ju sälv (a)




snacka jobiig dag det har varit...

det blev ingen yeah festival :(((

eftersom att Elvira hade en senare match, 

så kom pappa också senare, inte som jag hade tänkt..

så när jag väl skulle på yeah så tyckte pappa att det var för sent :((((

Då blev jag lite less...



Imorgon har Matilda födelsedags kalas, haha.

Världens bästa present hon kommer att få av oss ;)

hahhahaha, jag döör!

men det blir ingenm blogg imorgn, sover hos Jovvii!

sen på söndag är det Cheer uppvisning! :OOOO
jag kommer dö!

vi har knappt träna på 2 veckor..

inte bra!


men nu ska jag göra nått annat här :)


bara för att jag inte har så mkt att säga (a)


hejjdåå! :*

 Bild på Cheerlaget!

 

Av Juulia Jansson - 26 maj 2011 21:02

Big and Beautiful on the outside,


Weak and uncanny  on the inside.


Just like Titanic

.

 

Av Juulia Jansson - 24 maj 2011 19:26

jag har typ inte bloggat på ganska länge ;$

kanske är för att jag har fyllt år?! :D

ohjaa (a)

fast jag tror ni redan vet det..

imorgon har jag BÅDE
tyska läxförhör och redovisning på SO:n ;oooo

det är inte bra :(
+ att jag måste läsa 50 sidor i Ondskan till på fredag.

men på torsdag-fredag ska betygen vara inne!!!!

fast vi får dom ju inte förren vi slutar skolan. 

lite tråk sådära.





Jag ville bara säga en sak, inann jag säger hejdå.

Och det är tack, för du lyser upp alla svarta måln, så jag kan se massa ljus igen.

tack bästa.<3

 

Av Juulia Jansson - 21 maj 2011 11:25

Hahah, hörde att världen skulle gå under idag typ 18:00 ?

super skoj att fylla år då ! :D

men han gubben som  sa det där,

han värkar ju vara helt snurrig!

hahahaha!

ofta man sitter och studerar bibeln i 72 år...

NOOB!

men heeejjråå :DDD

Grattis till mig dårrå som får cykla utan hjälm, se massa filmer på bio ? (a)

 

- - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - -- - - - - - - - - - -- - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - - - -

Jag vet inte vad jag ska säga utan att det ska bli fel,

jag vet inte vad jag ska göra utan att få dig vänd mot mig.

Det ända jag vet, är att jag inte vet.

Så därför vill jag att du läser det här,

så att du vet att jag inte vet.

Men jag vill oxå att du ska veta

att jag saknar den dagen du hållde om mig.

Det var inte fejk, det var äkta.

jag gillar dig

eller?


 

Av Juulia Jansson - 20 maj 2011 21:21

Just nu, vill jag ha någon att krama om.

Ha någon att hålla om när jag ska sova,

ha någon som pussar mig godnatt,

och säger  att jag är fin, fast det inte stämmer.

Jag vill få det där lilla fina smset med 3 ord.

Jag vill höra att jag är speciell,

att jag inte är precis som alla andra.

För det vill jag inte vara..


 

Av Juulia Jansson - 19 maj 2011 21:17
Ett trasigt hjärta,
är mer än bara smärta.

men smärtan kan jag ta mig ur,
tårarna kan inte bli en hagelskur

för nu kan jag inte lida,
Jag har dig vid min sida.

tillsammans klarar vi allt,
när det blåser kallt.
 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards