PamPam ♔

Alla inlägg under februari 2011

Av Juulia Jansson - 27 februari 2011 18:56

jag tror jag skrev i 100år -.-

tills jag upptäckte att någon hade dragit ut internet sladden..

sååå vipps var allt borta..

tack för det!


aja, så nu orkar jag inte skriva :(

skola imorgon oxå..

hejdå!

  

Av Juulia Jansson - 26 februari 2011 12:11

tjenatjena :)


iadg drar vi iväg till Åmmeberg och firar guld bröllop :P

solvieg och Hasse då :)

då kommer typ hela låsas släkten :) ( ahha vad fult det låter )

ska köpa lite fina blommor också.

sen på söndag ska vi kanske åka och kolla lamungar! 

och Elliot ska kanske med då :D

snacka mysigt det kommer bli :´))

kanske kommer bli kär i en lamunge och ta med den hem (a)

hmm, vf inte ?


så antalgigen blir det sen blogg imorgon eller inge alls :/

får se om jag orkar..

det är ju snart skola också!!!

nejj :((((

tur att det bara är tjejerna där :d

snacka kul det kommer va :d


sen om typ en vecka är det ju nattlandbandyn också! :)

vi får väl se om lådorna med våra utklädnings kläder kommer ? (a)

vi ska ju vara världens bästa sak! :D

som ingen har varit ;)

hoppas vi vinner då ;)

men hejdåå 

  

Av Juulia Jansson - 24 februari 2011 20:57

hejhej alla glada och ni som inte är det :)

sitter hos Agnes nu, hahaha!

försöker hjälpa henne förstå city ville ;)

ddet går ju suuupeer !

ahah, jo men hon är duktig :)



Har haft massa kul och skoj :)

följde med till lilla Åsbro och kollade på träningar.

först med småbarnens träning, sen gammla laget.

GUD VA JAG SAKNAR ÅSBRO :((((

love på gammal laget (LLLL)

men efter träning blev det McDonalds (a)

mums (L)

men dom fuskade med min hamburgare!

brödet låg på sidan -.-

och allas pommes var kalla..

blir väl att cykla dit klaga, eller vad tycker du Agnes? ;)


ahha, men hejdå på er :)

Fin bild på Agnes! <3  

Av Juulia Jansson - 23 februari 2011 21:26

Jag kommer vara helt död imorgon när jag ska upp..

och stackars Tingeling xd

ahahhaha, en trött Julia kan ju inte vara kul alls!


jaja, för er som inte fattade texten över, kan jag ju avslöja att jag ska till Agnes ;)

sover där oxå :D

fluuuuuum!

ohja (Y)


ska nog snart sova då, har precis packat klart och så :P

kanske inte blir någon blogg på ett tag..

men iaf :)

funderar på att ta bort lösenördet för att komma in på bloggen..

hade det bara föratt Olivia och Elvira gick in och läste..

j*vla små barn..


men hejdå, :)

   allt är inte vackert.

Av Juulia Jansson - 20 februari 2011 15:01

oj, undrar hur länge sen det var jag bloggade ?

haha, typ 100 år?


men igår var det mtach mot lindesberg :)

lovade att kötta sönder deras nät.

och gissa, det gjorde vi!


vi vann med 6-1 :)

mohaha.

undrar om jag har någon match på lördag, ?

ajaj får kolla det :)


Ikv kommer faster, Svevann och farmor och äter hos oss! :)

haha, undrar hur det kommer seut att se farmor äta tacos ? xd

tar nog fram kameran då ;)


i vecka ska jag inte göra något speciellt..

typ träna och vara med Bellisch på fredag :)

vet inte vad jag ska göra dom andar dagarna..


ska kanske fråga Tinge?

jaaaaaaaaaaaaa! :D

hon brukar vara inne på bloggen varje dag, så får väl kommentera där ;)

hejdå griisar :)

  


Av Juulia Jansson - 16 februari 2011 21:12

Jaaapp, Olivia och Elvira har gjort något med mammas dator..

såå man ser inte ett skit av vad man gör..

tar typ 3000år att lixsom bläddra ner till spara knappen typ :(

så hejdå..

  

Av Juulia Jansson - 15 februari 2011 19:19

Idag var det jätte kort skol dag!

mohaha, eller...

kort och kort var den väl inte :P

men började 10:25 och slutade 15:15 typ :D

det är lite kortare än vanligt iaf ;)

Hade NO..

har prov imorgon, ska nog plugga på andningen :((

det andra kan jag :DDD

tror jag xd

tur att man har liite bildminne..

kanske ska rita en bild till texten ? :D

yees, i doo later!

inte nu..

för nu ska vi äta pannkakor :)


vi fikade förut för att Viktor fyller imorgon :)

på min namnsdag ..

inte bra inte bra..

men men, det var min dag först!

mohahah ;)

Fats tyvärr fyller Sofie, ( en på tyskan )

samma dag :((

då var det ju lixsom hennes dag först, för att jag fyller i maj :((

nejj..


men hejdå, ska se om jag hittar någon gammal bild på den här dtorn ;)

   en ganska gammal bild, men SOMMAR!

Av Juulia Jansson - 14 februari 2011 20:17

Idag var det ju alla <3-dag ju, hah jag och Amanda böt presenter :)

Hon fick ett spa kitt och ett halsband :)

Jag fick gelé hjärtan och Miranda choklad! :D
haha, men det roliga var att vi hade köpt SAMMA halsband tillvarandra! :DDD


hahaha, ska nog ha på mig mitt imorgon, fast vi insåg att det var plast ^^

ahah, men det var fin iaf :)


Efter en grymt jobbig skol dag åkte jag hem :)
hade teori på innebandy typ en timme efter :(((

men det var grymt kul ! xd


Efter teorin fick vi gå till hallen och hade samarbets övningar :)

haha, JAMA <3

haha, gud va kul det var xd

dom andra lagen hette typ Kungarna och Vinnarna ;)

haha, men vi satsade på Jama ;)

men tyvärr förlorade vi..


fast han Micke sa att våran grupp hade rekordert på rockringar!

NÅGONSIN!

mohahaha, endå har han säker gjort det här i 10år ;)

ooooh, kuuunliiigt ;)


men hejdå, nu blir det hjärtansdag kaka och en repris på solsidan :DDD <3


 

nästan chokladen jag fick av Amanduus :D<3 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards