PamPam ♔

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Juulia Jansson - 6 februari 2011 19:10

   '


Jag sa till Hanna att jag inte hade något att skriva om.

nu har jag tänkt, och Hanna tvingar mig att skriva om min dröm jag hade inatt...

men jag tänker inte göra det :O

för då kommer jag bara bli sur på mig själv, det vet jag.

sååå därför tänker inte jag skriva om den, usch nej nej nej!



och så tänkte jag, jag kanske har något bra jag redan skrivit, men på word grejen på datorn.

men det jag hade skrivit, hade jag redan lagt upp en gång på bloggen.

så vad ska jag skriva om då?

för att forsätta att få dig att läsa det jag skriver?

kanske går det inte, vem vet?


haha, nu har jag bara skrivit om vad jag ska skriva om, men det blir väl bra ^^

asså, tror det här ska bli en " mina känslor och tankar blogg" ? :D
det är ju det alla vill veta och det är ju det som är roligare att läsa om :)
HEJDÅ :D 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards