PamPam ♔

Alla inlägg under september 2010

Av Juulia Jansson - 30 september 2010 10:00

hoppar kryckor, på tårna idag...

imorrn blir nog bara en krycka och lite tår för att tränna upp foten :DDDD


men ont gör det att slå i -.-

hahah, igår var jag med Emelie :DD

fett flumm xd


aja, hejdå :)<3


  

Av Juulia Jansson - 29 september 2010 16:37

Tagga Tagga Tagga :DDD
match mot mitt kära gammla lag Åsbro :´))


kommer säkert börja grinna -.-

aja, Åsbro i mitt Blod ♥

Lilliån i mitt hjärta ;)


så äre, men nu ska jag packa :)
hejdå :)
puuwwss ;**


  

Av Juulia Jansson - 28 september 2010 13:50

som vi kaaaaaanske vet är jag rödhårig? :DD
saknar att kunna ha rosa :(((((

aja iaf...

idag ska jag plugga...

och sen fixa rummet :)
imorrn äre Match mot åsbro :DDD

måste plugga nu ;SS
prov imorrn, och jag vill inte få IG igen :O

<3


  

Av Juulia Jansson - 26 september 2010 12:57

igår, asså! xd

världens bästa kväll (a)
hade aldrig tråkigt med er :*

puuuwss (a)

till och emd på dig Rudolf ;O

men, ta det inte personligt ;)

min Gunnar är fan utdöd :O
det sa Greta -.-

hahaha, ingen lär fatta xd


aja, idag blir jag röd hårig :DDDDD

fett nice (h)


hejjdå :*

  

Av Juulia Jansson - 24 september 2010 16:27

Det är inte äkta kärlek.

Det är falska hjärtan.

Det är inte falska tårar.

Det finns bara äkta sorg.


hejdå.

  

Av Juulia Jansson - 23 september 2010 19:57

aah, skolan suger -.-

jag somnade idag efter skolan :DDD

sov i typ 1 timme (a)

men det gör inget! :DDD
fööör jag är ledig (a)

 fett nice fett nice (hhh)


haha, jag har prov nästa vecka -.-

i tyska ;ssss

hata ...


uusch.


jag fick inte äns träffa, han den dära sööööta (aa)

asså, så sjukt söt (a)

aja, hejjdå ;*

  



Av Juulia Jansson - 21 september 2010 18:24

jag vet inte hur jag ska berätta om denna dag ...

hände typ inget?


gjort läxorna,

tyska

s.e.t

Engelska

matte :P

noooot niice (nnn)


+ att jag har kommit på att Elvira snottar mina kläder :O

utan att fråga ;ssss


aja, hejdå.

  

jag vill färga rött :O

Av Juulia Jansson - 20 september 2010 18:59

Omg, vilken dag :O

fast, Hanna drog till Cypern för typ en timme sen..

och drog från skolan vid 12 -.-


hahah, jag och Majken hade fett klu på tyskan xd


du vet lite outsiders, dom udda orden (:
jaja, jag tror det kommer gå bra med dom, snart -.-

aaah, men tänk bara på Freddi så gåre bra :DD

xd agv xd


haha, inge lär juh fatta (a)

juste, jag fick nya koompiisar på matten oxå ;)
Emil, och Blomman :DD
haha, xd

och, sen så gillar jag tydligen Virre? ;O
så han skickade en släng puwwss till mig (a)
fast, då blev Emil arg för att jag inte fångade den :O

hahah, och  jag skulle tydligen skaffa en tröja med Emil, Blomman, Virre, Marcus ocg Felix på :O
för jag viile inte ha en på Marina, eller Inger xd

hahah, omg xd


älska dagen (a) <333333333333

haha, heejjdå (a)

   

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards