PamPam ♔

Alla inlägg under september 2010

Av Juulia Jansson - 9 september 2010 17:36

deeeeeeeeet kan man undra..

vem är vem och vad är vad?...


aja, idag var det skola ;P

imorrn börjar jag 12:20 (a)
fast bussen går typ 11:25 -.-

bara för att den andra bussen brukar typ vara 10 min sen..

så jag hinner inte te den som går 55 -.-

eeller såtar jag den som går då :D
för det är faktist inte mitt fel om bussen är sen :O
wii, julia är smart (a)

hejdå PuuWsSgUrKa ;*


bilden säger allt.  

Av Juulia Jansson - 8 september 2010 20:18

det händer nått med mig.

jag bryr mig inte om honom längre..

jag orkar inte lägga mer enerig på allt bråk..

vi smsar lite..

skriver nääästan aldrig på msn..

pratar aldrig..

eller nått.

och jag bryr mig inte?

det är sjukt.


+ att jag har blivit helt snurrig.

jag dansar och sjunger och ritar ÖVERALLT!

liite pinsamt tycker nog alla vänner som får stå ut med mig..


Jag bryr mig heller inte om vad andra tycker mig..

det va nog det största problem jag haft i hela mitt liv.

Vad kommer han/hon säga om jag har den här tröjan idag, kan jag ha på mig smink utan att nån kommenterar nått fel?

jag bryr mig inte.

det jag tycker är snyggt, är snyggt i mina ögon.

gillar dom det, så gör dom.

gör dom det inte, så är det inte mitt problem!

jag tänker inte rätta mig efter andra.


Jag är stolt över mig själv.

( lite ego kanske, men så känns det.. )


  


Av Juulia Jansson - 7 september 2010 20:05

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge :(((
jag lovar, jag har veeeeerkligen inte haft tid!

typ första gången jag sitter framför nya datorn :SSS



aja. idag var det skolan :)
stör mig på att bussen nästan jämt är 10 min sen varje dag...

hade hemkunskap :P

med emosarna -.-

dooom är lääääskiga ;O

hehe, jag är som jag är (a) <3


sen träning :D
+ att jag gjorde lite läxor oxå;)

niice jag är (h)

 köpte en Pippitröja oxå, fast igår :D

heejjdå :*

puuuwwwwss..


mobba iinte kioskmongot på bilden ! :D<3  

Av Juulia Jansson - 5 september 2010 15:22

jag är jäääääääätte glaaaaaaaaad :D :D

<3



köpte ny dator idag :)

den är bääääst (LLLLLL)

älska den ! (L)

haha, fast när vi skulle ta med den skulle skriva vart vi bodde xd

hahahah!
 Sangtabirgitta gatan på svenska ;)
på hans språk: stantabigita gatan xd xd

det vah kuuuuuul (aa)



juste, vi ska till Faster ikv och grilla :)
oxåå kuuuuuuuul (aa)

haha, heejjdå :D:*


haha, ända bilden jah har änsålänge (aa)  

Av Juulia Jansson - 4 september 2010 16:01

Jag har bestämmt att jag Agnes och Bella
ska på CaMpWeSc :D :D <333333333333 


skaaaategiiiirls :D (LL)

fast...

jag kan juh knappt stå på en såndär -.-

dumma....


men iaf, vi kommer ha fett kul :D
heejjjdå :*


   

Av Juulia Jansson - 3 september 2010 18:04

såå j*vla skönt!

slipper allt, kan vara fri, kan vara mig själv, och bli accepterad för det!

jag behöver inte tänka på hur sminket ser ut.

nu kan jag tänka på hur JAG ser ut, såå skönt att slippa era j*vla kommentarer!


fattar inte hur dom andra orkar.

hur dom står ut med er..

får se era blickar, när ni skannnar oss med blicken.

för att se om vi duger den dagen, eller inte...

men nu skiter jag i er, och det är jag glad för!




Ljuset lysser för den som orkar.

  dissa (cp) bilden på mig... 

Av Juulia Jansson - 2 september 2010 19:44

kollade nya skolan idag, fett guld :DDD


7A (LLLLLL)

7-8G...

8B (LLL)


  

Av Juulia Jansson - 1 september 2010 17:02

Skolan, lärare, vissa "klasskompisar" allt är cp!
sååååååå moget av er!


aaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!

fatta hur arg jag är?!

f********************'n!
asså hur kan man gå alla mot en?

låta en stå för allt skit när det finns flera som är inblandade?
jo, för att de andra vågar inte stå för det dom gjort!!


min hjälte idag:


Felicia.

 

 

 (L)

 

 

     

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards