PamPam ♔

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Juulia Jansson - 10 september 2010 09:18

Iadg fyller den personen jag älskar mest på jorden.

Hon är den jag litar på till 100%.

Det är hon som orkar lyssna, som orkar bry sig.

Det går inte att beskriva en sån person som hon är, det skulle ta flera dagar.

Men jag ska försöka...



Min Tingeling, vi har haft såå mkt kul!

som när vi klädde ut oss, och sovde över hemma hos mig, haha!

och den dagen jag var hemma hos dig och vi tog på oss MASSA kläder

mitt i sommarn, och jag fastnade med hjälmen i marken.

haha, !

och dom 4 dagarna jag va med dig.

Hade ALDRIG tråkigt, bara massa flumm och skoj.


så kommer jag alltid att minnas dig.

som en person man alltid kan prata med.

den som alltid kommer finnas där till sista andetaget.

I hjärtat finns ett rum som bara är för dig
och där kommer ingen kunna ta din plats!


Du är som ljuset i det allra mörkaste mörker,
men ibland blir det svårt..

att vara utan dig bästevän..
när tårarn bara rinner, vill jag kunna känna att nån bryr sig.

det är då minnerna kommer, på alla skratt.

det är då tårarna, blir till glädje.

och skrattet vinner, tack vare dig.


Jag älskar dig Agnes Tingeling Andersson ♥

bara för att du är du, helt underbar,

grattis på 13 års dagen :*


  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards