PamPam ♔

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Juulia Jansson - 15 september 2010 20:45

Vem är jag, vad gör jag här, vf kan jag inte bara få flyga upp..
precis som lilla Daniel...

okejj, jag kände inte honom så bra, men det är hemskt..

han dog...

hans lilla hjärta orkade inte slå mer, kämpen..

den lilla 6åringen, hade ett svagt hjärta av guld.

han älskade att vah med familjen.

och brydde sig om andra, i första hand.

rullstolsbunden i flera år..

pga ditt svaga hjärta, som kanppt orkade hålla dig stående..

jag kanske borde drunkna i tårar, men..

det finns så mkt att gråta över.

så jag gråter över allt just nu.

R.I.P babyboy (LL)

:´(


  

You raise me up, so i can stand on mountains...

you raise me up, to more than i can be..



Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards