PamPam ♔

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Juulia Jansson - 1 februari 2011 19:49

  


vf ska allt hända mig?
vf ska jämt jag göra fel?



Idag när jag stog och väntade på bussen med dig, för 1 sekund kände jag mig speciell.

sedan kom Evelina.

Det var då allt började, eller hur?


Vi har alltid små bråkat, knuffat på varandra och massa.

men idag började det med att jag sparkade snö på dig...

du ville såklart ge hämnd, som alltid.


Du tog tag i mig, det var då hjärtat stannade..

allt blev så tyst, så stilla.

haha, du försökte putta ner mig i snön, men misslyckades.

jag fortsatte att sparka lite snö, och lite till, och ännu mer.

då fick du nog, men jag gömde mig bakom Evelina, så du inte skulle få tag på mig.

Hon flyttade på sig, du tog tag i mig än en gång, fast den här gången släppte du matte boken.

haha, sött eller hur? nej, inte alls..

du lyckades nästan få ner mig, men då stannade hela världen, bara för en stund.


jag stog och hållde i din arm för att inte ramla, och du hållde i mina för att få ner mig i den kalla snön.

Du tittade på mig med dina sjukt fina grön/bruna ögon, jag bara stog och kollade på dig, öga mot öga.

du gick närmare, antagligen för att försöka få ner mig, eller?

jag vågade inte, jag gick undan, sprang till Evelina, och hoppades på att du inte skulle tro att jag faktiskt, älskade hur du tittade på mig.


det är nu, i efter hand jag ångrar att inte jag hade gått ett steg fram.

du fortsatte att kolla på mig, det såg jag, men kanske för att jag inte kunde släppa min blick från dig...?


nån kan väl ta mig tillbaka dit, till honom..

snälla?

känner mig som ett litet barn, fast i ett rum utan dörrar.

Hur kan jag vara så dum, att bara gå där ifrån?

det kanske var den sista chansen, det blir ingen andra..

fast det är det man önskar högst på jorden just nu.

om det bara vore DU&JAG.


jag vet att älskar är ett starkt ord, men nu menar jag det.

Jag älskar dig, för du är speciell killen. (L)

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards