PamPam ♔

Alla inlägg under maj 2011

Av Juulia Jansson - 18 maj 2011 19:58

du är som ögon godis.

sa jag till hårsprayen när jag fick det i ögat...

hahahah!

lyckad tjej!



jag hade ingen träning idag! :(

känns jätte tomt!

ist har jag pluggat tyska :)

ska ha provet imorgon ist...

känns ju, bra.


aja sitter här med min onePieac (stav?:O) 

och två små söta toffsar i håret ;)

sööötunge.se!
fast, näe.



ohno!

när jag för en gång skull har tid att kolla på GLEE <3
så har jag missat typ 3 minuter av det, redan!

bloggens fel..

hihi (a)

här kommer iaf bild från idag! :DD

elelr nu? (a)

   

Av Juulia Jansson - 17 maj 2011 20:02

det är precis vad jag har i mina fötter!

efter 1mil i skogen..

hahah, fast igt skulle vi bara gå 8, men för mig, Amandus, Majk och Jovvi blev det 1 mil..

sen efter det, fick vi ändå vänta på bussen i 1 timme..

lyckad dag i regn, fast näe.



Imorgon har jag 2 prov, myyys :*

engelska och TYSKA..

omg säger jag bara..

men det ska nog gå bra.. ;)

säger vi (a)

men jag kan engelskan iaf! :)
ska nog kanske bara öva lite på tyskan , hehe..

och det ska göras nu!

hejdå ;*

   

Av Juulia Jansson - 16 maj 2011 19:16

Vissa tror att kärlek bara är varma känslor,

en puss på kinden, att det är orden du och jag,

rosor, kramar.

fast så äre inte, det är så mkt mer.


Jag lovar.

jag har själv varit där,

jag har själv vetat hur det är,

jag har själv blivit sviken,

jag har själv kännt den smärtan


Smärtan av att vara riktigt kär,

på riktigt. 

Av Juulia Jansson - 15 maj 2011 14:10

Nu äre söndag och gänget har åkt hem..

hahha, guud vilken helg!

xd

det har varit sjuukt kul med er!

taack ;*


Idag kommer typ släkten och firar mig..

om jag får godis, kommer jag nog drunkna här!

hahah, igår ska vi inte prata om.

köpte godis för 150kr!

hahhahah, 2kilo lixsom..

+ att jag fick massa av tjejernaa i paket grej..

jag kommer ju typ vara väärsta tjockisen..



ERic kom 3 igår!!

wiiiiiiiiiiiii!

men j********vla azerbadjaan eller vad dom nu heter..

kolla, landet går ju inte att stava äns! 

åååååååååååååh..

Jag tyckte om Irland (a)

mhihiihh (a)


men nu ska jag duscha, inana gästerna kommer :)

hejjdåå ;*

 

Av Juulia Jansson - 12 maj 2011 15:02

jag kom på att det är snart fredag den 13:onde..

det kommer aldrig att sluta bra..

det går aldrig bra för mig på fredag en 13..

:(((

ända sen 4:an ?

aah, nått sånt.

+ att vi har syslöjd!

panikpanikpanik....!


nu har jag bokat bio :)

blir det imorgon, har hört att filmen vi ska se är grym!

Water for Elephants !

gud va jag längtar! :)


men nu ska jag nog ut och sola (a)

eller göra läxan...

eller packa...

mmh, trooor det blir solar..

haha, hejjdåå :)

 

Av Juulia Jansson - 11 maj 2011 17:40

Har inte bloggat på gaaaanska länge nu.

något som alltid får mig glad?

det är att träna cheer med mina vänner!

hihi :d

fast det är 2 man bara vill ge en stor smäll och hoppas att dom ger sig nån gång...



Idag i skolan, gick det väl.. bra?

asså jag vet inte vad som hände idag.. :)

hade klänning :D

TACK DET FINA VÄDRET!

men nu måste jag dra, ska byta om och packa!

justejustejuste!

vi får våra cheer kläder idag!! :D

nicht haaraaam <3


+ att vi har NO prov imorgon, och tyska förhör..

inte kul..


så pusspåer :*

 

Av Juulia Jansson - 9 maj 2011 18:21

För snart 30min, då bröt jag ihop.

tårarna rann och jag orkade verkligen inte mer..

det kändes som om någon bara vände allt upp&ner.

någon, skakade om hela världen och stoppade tiden.


Jag orkar inte börja om igen,

jag orkar inte tappa allt igen,

det var det jobbigaste jag har gjort 1:a gången..

jag kommer inte klara 2:a gången, där går gränsen.


jag vet att du inte vet vad jag pratar om,

men dom som verkligen bryr sig,

vet jag inte äns själv...

jag vet bara att det kommer hända,

men inte när, hur och var.


var rädd om den lilla perfekta världen du lever i,

för det finns dom som har lever i ett helvete.

 

Av Juulia Jansson - 7 maj 2011 23:37

Sitter i en kall husvagn med Agnes och har ett riktigt liv!

hon sitter och slår sig med nån vattenflaska, hahahah!



Solig dag var det oxå!

vi har typ varit vid sommarstugan hela dagen :)
eller vi var på marieberg oxå! :D

hittade 2 par skor!!!
wiii (a)


ni ffatr inte hur flumt vi har haft det..

ahhaah, jag döör...

gjort massa, och har insett att vi är sämst på  tennis...

hhahahah, !


hahha, och nu såg hon nån reklam och dööö skratta åt den, liv var det här jaa... xd


men heejjdåå på eeer :*

   fin kvälls bild...

:D

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards