PamPam ♔

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Juulia Jansson - 6 maj 2011 18:33

 

Jag vill inte lyssna.


Lyssan på vad andra har att säga.


Lyssna på vad andra har att klaga på.


Du sitter säkert och tänker :
´´ vem tror hon att hon är? ´´
hmm.


 Vad tror jag att jag håller på med?


Jag vill bara att andra ska förstå.


Förstå att jag är mig själv.


Om andra tycker att jag har problem och behöver söka hjälp,


tyck det då.


Jag tänker inte låta någon annan


stampa ner på mig


 med tomma ord, noll anledning, och kass attityd. Det är sån jag är.


Jag måste göra det klart för ALLA här nu.
Så läs noga.
Min värld.


Mitt liv.

Jag är en person som även bryr mig om andra. Ja,det är så.
jag INTE är någon sorts psykolog.


Handlar bara om kämparglöd och ren vilja.

Så för att alla ska förstå vad jag menar,


Och nej, det har inte hänt nått.


Jag vill bara att alla


ska förstå att det inte går att ändra allt.


Särsklit inte mig, och alla andra .


orkar du trycka ner andra,


orkar du förstår för dig själv.


tänk på dig själv först,


så du vet vad som händer...


Var den du vill vara,

den du vill att andra

ska  se  hur  du är.¨


 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards