PamPam ♔

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Juulia Jansson - 10 oktober 2010 19:24

Agnes har varit här i helgen :DD
på lördagen kom Emelie och spela in typ maaaaaaaaassa knäppa saker xd


haha, smart arab ;)

läs den baklänges nu xd

haha, men iaf så gick vi och la oss vid halv 2 :S
belv inget inlägg för det (a)


sen idag vaka jag av att Agnes fick sms kl 8 xd

men vi somna om, sen vaknade vi och kollade på tv3play.se :P

haha, det vah ganska kul xd

fast den bara "buffla" hela tiden ....


sen åkte jag och skulle ta kort...

blev inget...

så då åkte vi och lämna agnes, sen till Elliot :D

som fyllde 3 (a)

efter det åkte och klippte sig, och jag var med Lina och Linnea :D

hahahhahaha, hjälpte dom att sälja tandborstar xd


sen kom det en rolig gubbe, och jag gjorde bort mig (a)


aja, nu ska jag inte slösa mer på er tid :)

hejdå :*

  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards