PamPam ♔

Alla inlägg under oktober 2010

Av Juulia Jansson - 21 oktober 2010 22:11

om typ 2 timmar är det fredag :DD
Fredag= soooovmorgon (LL)


juste vet ni vet ni! :D

mitt älskade Åsbro lag ska spela mot Hovsta :D

måste ju komma och heja på dom :'))



juste!
ni ska bara veeeeeeeeta hur söt HAN blev på skolkortet (a)
tror jag aldrig sett nån sötare...


Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

  

Av Juulia Jansson - 19 oktober 2010 20:36

vah f*n ska jag skriva? :S

hahah, Felix och jag ääääger på hemkunskapen ;)


Felix: va fan gör du med mitt ris?!
Jag: jag rörde det inte! :O
Felix: du behöver inte hälla i salt, redan gjort ;)
Jag: 1 tsk ? :)
Felix: WTF, trodde det va matsked :O
Jag, Men smaaaaaaaaaaaart :O


hahaha, såå bra ;)

men vi hade nog i liite för mkt svartpeppar också (a)


sen idag bestämde vi oss för att gå ut och springa efter skolan :)
men det blev inte så (a)


han kommer väl ha damp på mig imorrn (a)


hahah, aja ska plugga tyska nu :*


  

Av Juulia Jansson - 18 oktober 2010 20:19

hihi, jag gillar det ordet :DD
Yeah! :DD


idag var det skola, helt okejj (a)

känns lite konstigt att säga att skolan vah okej ;S
men det var den :DDDD


1. hade ingen Engelska !
2. as rolig lektion på matten xd

haha! xd

3. han vah i matsalen och stod och glodde på  mig :O (aaa)

4. fick VG på kemi provet :D

5. Jag är inte halv sjuk längre, tror jag ? x))


aja, min dag (L)


juste, jag är med i en foto tävling :D
 matildaengdahl.blogg.se 

rösta på min bild ? 
snälla ! ♥


   min bild i tävling, min kajsa (LL)

Av Juulia Jansson - 17 oktober 2010 20:10

jaa! :DD

såå sant, jag fixar allt (a)


1. jag fixa så jag blev små sjuk...

2. jag fixa så att pappa gick med på att äta på Kina muren :D

3.jag fixa så att det blev en film kväll efter maten (y)

4. jag fixa så att jag köpte massa kläder idag, igen (a)



hihi, yeees (YYYYY)

köpte en stickad kofta (a)

eller, jag köpte den inte, Marléne gjorde :D


hihi, wiii (a)

men, nu ska jag packa -.-

måste fråga Jonathan om vi har idrott imorrn oxå :O

sen måste jag fixa kläder, och kolla när bussen går :O

om jag inte sparade lappen från förra veckan jag vah hos pappa ;)

hahah, smaaaart (a)


hejdå :*

  

ful ja, redigerad nej :)

Av Juulia Jansson - 16 oktober 2010 19:41

vi vann med 8-1 mot Lindesberg :DDDD

bra spelat! <3


efter det var man juh tvingad att fira ;)

så åkte till m.berg och köpte 2 tröjor :D

och en glass (a)

sen åkte vi och handla mat :P


sen blev det mat och tv :D

och nu datorn (a)


haha, jag vet inte vad jag ska skriva :S


aja, hejdå :D <3

  

mobba inte bilden :)

Av Juulia Jansson - 15 oktober 2010 18:07

Nu har jag packat till pappa :)

blev ganska mycket ;O

hehe (a)


imorrn äre ju match mot Linde :)

tror det kommer gå bra, är mega taggad!

hoppas bara dom andra är det oxå ;)

Hanna i mål oxå ::D


om 5 dagar, smäller det!

om jag inte svimmar...

shit.

det är då allt kan vändas upp och ner. ♥

eller inte...


i take a step for every day.
to not walk at all,
is the biggest mistake you can make.

  

Av Juulia Jansson - 14 oktober 2010 21:08

jag vet faktist inte om jag är glad eller bara nere?..


1. jag såg att *HAN* acca fb ♥♥

2. Jag insåg då att jag har struntat i alla vänner och satsat allt på han...


så är det att vah sjukt kär i någon..   

stackars vänner som har fått lyssnat på mitt j*vla prat om honom.

hur kan någon vara så?..


aja, nu ska jag vara glad för det lilla   


imorrn är det sovmorgon, nice.

sen idag kom jag bort hehe..


men det går inte!

fanFanFanFanFan!


hejdå..


  

tack för att du finns min Nalle puh :/

<3


Av Juulia Jansson - 13 oktober 2010 18:22

hemma från plugget :D


hata fysik...


men jag fick VG på SO provet ::DDDDDDDDDDD

stolt (a)


sen efter skolan var det konfa ...

njaa, det var ganska kul med teatern och med gänget ;)

det ghåller juh på till maj :O
kommer dö -.-

pallar inte allt prat om Jesus, och alla dom :S

aja, det blir säkert bättre (a)



nu ska jag droga nått spel som jag hitta igår :DDD

skulle igentilgen fixa mitt rum, men spela roll (a)

<3


  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards