PamPam ♔

Alla inlägg under juni 2011

Av Juulia Jansson - 22 juni 2011 17:24

oohyeah!

kör lite gryyma dance mooves här med Agnes!

vill ju inte skryta meen, vi äger :D



haha, annars har vi väl typ spelat "handboll" med hennes lillasyster och hennes kompis :)

där var vi vl kanske inte liika gryma..

men det säger jag inte :D, 


haha men nu ska vi kööra igen!

såå hejdå ;)

  haha, bilden är ju inte bara 2-3 år gammal?!
gjord av min fiiinaa Agnes!

Av Juulia Jansson - 21 juni 2011 11:32

det är precis vad jag får göra..

haha :D

Emelie hör väl av sig snart, elleer när hon har vaknat?

hoppas jag ? :D

fast asså, jag vill ju inte ringa och väcka henne!

fast nu borde hon ju iaf vara vaken tkr jag ;)

så jag ska nog ringaa :D


haha, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

kanskee om..

fast näe..

ååååååååh nu blev det lite jobbigt :(

såå heejjdå :*

 

Av Juulia Jansson - 20 juni 2011 17:41

Ohja!

jag känner mig riktigt duktigt just nu :D

har hjälpt lilla syster att skaffa en blogg (a)

troor att hon blev nöjd iaf med allt ;)


www.ElviraJanssoon.bloggplatsen.se



idag var jag med bäästa.

haha, hade as kul..

faast jag äger på buzz (a)

eller inte..

ahahahaha, förlorade med 3 poäng...

¨

Imorgon så blir det Emelie :)

sen onsdag-torsdag Agnees :D
och på fredag är det midsommar :DD

guud va jag längtar!


Fick reda på en liten sak oxå, av mammaa..

hon kaaaaaaaanske har skaffat en ny mobil till mig!

aaaaaaaaaaaah!

GladGladGlad 

:D

fast det kanske inte är klart än..

men hoppas!



ajja, hejdå :*

bara liitee fin ring ;))

 

Av Juulia Jansson - 19 juni 2011 22:36

Veeeeeet att det blev lite sent..

men har varit ruunt hela dagen!


M-berg, Vickan, handla, städa, seeeen hem.

Hemma hos vickan tog vi massa "Syskon kort"..

ahha, omg säger jag bara...

alla blev väl inte så jätte bra..

men iaf :D


sen tog vi några enskilda kort oxå.. 

MEN DOM TÄNKER JAG INTE LADDA UPP!

kanske några syskon bilder..

men inget annat!

eller kanske om NÅGON ber mig görat (a)

Vickan skickar nog bilderna imorgon eller nått :)


men heejjdåå :*


 

Av Juulia Jansson - 18 juni 2011 19:53

Jag fryyyyyyyyyyyyyser!

och jag vet igt inte vf..

kul, näe inte alls.


Idag vaknade jag vid 11 kanske ?

efter det vare liite chill.

Sen fick Patrik någon idé att vi skulle ut och cykla?!

och gissa om vi gjorde det?

oohjaaa..

kanske 7km?

efter det blev det duschen sen spela vi nått jätte tråkigt spel..


Nu äre snart jordgubbar!

muuuuuummmssss

hahah, nu sitter jag, victor och carl och kollar på " Ett småkryps liv"

guuud vad jag älska den filmen när jag var liten,

hahhaha!

men jag kommer fortfarande ihåg lite!

lite coolt :)


nu orkar jag inte skriva mer..

hejdå :)

   hihihi, fiilmeen <3

Av Juulia Jansson - 16 juni 2011 17:20

ah, nu blire en topp 10, aaav dem bääästa låtarna!
som jag tkr dårå..




10: Dirty Money- Coming home ft. Skylar Grey


9: Jennifer Lopez- On the Floor ft. Pittbull


8: Jessie J- Price tag


7: Enrique Iglesias- Tonight ( i´m Lovin You)


6: Chris Brown- Yeah x3


5: Alexandra Stan- Mr Saxobeat


4: Big Brother- Fest i hela huset ft. Basshunter


3: Veronica Maggio- Jag kommer


2: Britny Spears- Till the world ends


oooch Nummer 1, såå klart 

Chris Medina- What are words! <3


Av Juulia Jansson - 15 juni 2011 17:38

There´s a fire starting in my heart,

reaching a fever pitch

it´s bringing me out the dark.

Finally i can see you crystal clear.

Go head and sell me out and ill lay your shit there.


See how i leave with every piece of you.

Don´t underestimate the things that i will do.

There´s a fire starting in my heart,

reaching a fever pitch.

And it´s bring me out the dark.


The scars of your love,

remind me of us.

They keep me thinking that we almost had it all.

The scars of your love,

they leave me breathless, 

i can´t help feeling.


We could have had it all.


 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards