PamPam ♔

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Juulia Jansson - 10 juni 2011 20:44

 




Sitter här och har bara tråkigt.

Jag vet inte vf, det bara är så?
tråk är det iaf.

sitter och lyssnar på massa musik med dom bäästa!

haha, vi tar en låt var, bara för att alla vill lyssna på olika sorters musik...

hahah, (a)

LIV VI HAR :*



Idag var mormor hemmaa!

alltid lika mys (a)

hon hade köpt godis till mig (a)

muumms.

så det blev lite film, Remember me.

för typ 3:e gången..

haha, men den  är fortfarande lika bra!

Men nu vet jag inte vad jag ska göra..
har redant tröttant påå att bara att sitta och nöördaaa :(
( Har laaan med maassa kuuligaaa )

hahaha, aah...



Om du inte visar något, kan jag ju inte veta,

då går jag, utan dig. 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards