PamPam ♔

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Juulia Jansson - 3 juni 2011 18:21

Idag så väckte pappa mig... :(

han sa att vi skulle upp på stan och typ kolla resan om London..

så jag gick upp, åt liiteee, fixa lite, sen drog vi upp.


När vi var på stan köpte jag:


Pärlor att ha i håret :D

 

stora pärlörhängen :)

  


Och ny fondation, bara för att min är slut...





    


Sen drog vi till olika rese grejor...

inte så kul, men det sluta lyckat iaf! (aaaa)

Vi bokade resa till London!!
snacka om glad tjej ! :DDD

fast det är 10 veckor kvar...

men iaf :D


när vi kom hem, gick jag ut och solade i typ 2 timmar?

snaaaaaaaaaaaaaaajs!
fast det gav knappt nogot resultat..

funderar på att fuska till skol avslutningen? ;$$$$

så man ser bruuuuun ut (a)

 aja, får se hur det blir med det..

hinner nog sola hela helgen!



men nu blir det lite mycket att läsa, så hejdåå :(<3

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards