PamPam ♔

Alla inlägg under december 2010

Av Juulia Jansson - 10 december 2010 10:57

asså serri, det har inte hänt nått kul/tråkigt just nu..

men jag fick G på matte provet :DD


igår var jag och checka träning :)

ganska kul att se ^^

för några ÖSK tjejer va med och hjälpte till att träna :D

sen efter blev det fikaa (y)


idag äre skola..

men har iaf sovmorgon till 20 över 12 ;)

sen har man träslöjd..

hoppas det INTE blir färg krig  idag igen :O

fast det va ganska kul ;)

men efter det blir det svenska och sist SO.

men shiit va klockan va mycket :O

måste äta oxå..

men jag orkar inte..

men hejdå :D

  

Av Juulia Jansson - 7 december 2010 21:32

OMG säger jag bara.

det här är fan inte okej!


1. Läxförhör, 30 gloser i Engelska

2. Läxförhör, Grammatik i Tyska

3. Prov i matte


kan det blir värre?!

nej :O



okejj ska jag vara ärlig, är det faktiskt dom ämnena jag har sämst betyg i..

aja, nu kom mamma och får damp som vanligt?

hejdå.....

   Livet är som en maskerad.

alla gör allt för att dölja sitt rätta jag...

Av Juulia Jansson - 6 december 2010 17:45

ALDRIG MER I HELA MITT LIV, SKA JAG UTMANA ÖDET!


" om fler än 15 personer gillar detta inlägg ska jag slänga mig i snön, och lägga ut som bild bevis...!"


aldrig mer säger jag!

uusch vad kallt det va!

som tur va, var jag inte själv..

Emelie hade oxå blivit gillad! :D

så vi OGILLADE det tsm :D


ahh, bilderna på mig ser muppade ut, men dom kommer nu..

för jag ska bort nu, adios ! :D¨

tror jag det heter .. 

      

         

Av Juulia Jansson - 3 december 2010 18:01

det är preciiis vad jag hade med Rosbo..

men jag tror jag vann (a)

jag vinner ALLTID!

 rätt coolt faktist ;)


iaf så började dagen med sovmorgon (Y)

skulle träffa massa folk, men såå blev det inte :(

men om 2 veckor! (L)


sen var det slöjd, eller bild kan man ju säga.

haah, jag ägeeer Rosbo! (h)

sen var det typ Läxförhör/ Prov i svenska.

gick ganska braa

sen var det So.

Jag och Virran är kung på Franska revolutionen ;)


nu taggar man julkalendern med Evelinaaa :D

haha, hejjdå .*

   om du bara visstee.

Av Juulia Jansson - 1 december 2010 20:13

idag var det huuuuuuur kul som helt i skolan ^^

haha!

tur att jag orkade gå upp..


1. No:n var för rolig!

Evelina, Matilda och Hanna skratta åt min fiiiiina teckning ... -.-

sen tog Fellan ett jätte fult kort på mig, likaså Virran..

säg NÅN som INTE har ett kort på mig, där jag ser mongo ut? ;O


2. På bilden målade jag och Kajsa en näckros :DD

om inte Ossi och Fellan hade rullat en tejp rulle över den -.-

haha!

+ att jag kastade en färg tejpboll på dom (a)


hah :´))


och idagg fyller faktiskt Kajsa år :D

grattis!

  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards