PamPam ♔

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Juulia Jansson - 3 mars 2011 16:25

even they blind can see my tears.

Livet är inte alltid lätt.

inte just nu iaf.

vf, ska allt gå fel?

vf, ska allt gå en annan väg?

vf,ska allt få mig att ge upp?


det är frågor jag ställer mig sjäv varje dag.

jo, tro det eller ej ditt val.

men för mig blir varje vecka tyngre och tyngre för varje dag.

på fredagar, är kroppen helt slut och vill bara bryta ihop.

Sen laddar det om på helgen, sen börjar allt om.


Love is only for the strong.

Kärleken kommer och går.

för mig, går den.

detså mer man bryter ner sina väggar

detså snabbare upptäcker man att det var onödigt.

då måste man bygga upp den stora svarta väggen.

som fick dig att gömma dig.

men nu, ska du bygga upp den igen.

fast du inte orkar.

det kan bara dom som är starka inte jag.

 

hejdå.

  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards