PamPam ♔

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Juulia Jansson - 22 april 2011 12:01

tjatja ;)

hahaha, nej men vi skiter i fjortis babbel..


sitter hos Jonna nu :)

gjorde det igår med, hade super skoj!
tror jag måste ringa pappa och fråga när dom skulle till Gerd :S

var aaas länge sen jag träffade min faster..

hon kom nyss hem från Kina :DDDD

hoppas hon tog med nått där ifrån (a)


hahah, Jonna står i duschen och jag tar hennes dator, gud vilken bra deal..

och så måste jaag bara säga en sak till..


igår kväll kollade jag och Jonna på typ en jätte bra film :`))

grät väl 3 gånger?

kanske mer..

så det kan bli (a)


 haha, är det äns någon som läser vad jag skriver? :O

hahha, aja kanske finns nån söt som läser ? ;)

vem vet ?

inte jag iaf :DDDD

men puss på er :*

kul att Jonna hade några bilder.. :(

gammal bild.. 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards