PamPam ♔

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Juulia Jansson - 18 augusti 2010 15:44

Idag var det första dagen i skolan.

trodde jag skulle dö imorse.

men det gick bra..

gick upp klockan 7 med noll anledning.

fick se att det regna så då fick jag byta kläder..

men sen så klart när jag kommer till skolan, då är det JÄTTE vart och ingen sol.

aja, otur..


sen skulle mamma hämta mig efter skolan, efter som hon gick på stan.

hon glömmde sin mobil.. såklart.

så vi bestämmde att hon skulle ta den, och att jag kunde ringa/smsa från en kompis mobil när vi slutade.


det gjorde jag..

tror ni mamma brydde sig?
NEJ, inte ett dugg..

och där stog jag i 30min på¨en parkering...

kulkul... (N)


imorgon börjar jag 08:15 ....

kommer va död...

+ att vi ska ha matte? :O
hur tänker dom! :O

jag orkar inte...

blir väl bättre sen.


orkar inte skriva mer :D

är jätte trött..

får väl gå och sova typ 8.. -.-

 hejjjdå ..


nya Schemat, vet att man inte ser så bra, men iaf...  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards