PamPam ♔

Alla inlägg den 26 augusti 2010

...

Av Juulia Jansson - 26 augusti 2010 19:00

En gång ska tårarna rinna

En gång ska kärleken vinna

En gång ska smärtan rinna

En gång ska ska vi alla somna in.


När den dagen når sitt slut,

ska jag inte kämpa imot.

När allt blir svart,

ska jag se ljuset.


Jag ska inte låsas som allt är bra.

Jag ska låta alla se på,

Jag ska låta alla se när jag lider.

Jag har känt det så många gånger.


Ingen lär ju bry sig

fast dom säger att dom finns där.

Ingen lär ju stoppa mig

fast dom säger nej, stanna kvar.


Lås in mig i en bur

Lås mig ute.

Lås mig inne på mitt rum.

Lås mitt hjärta, låt ingen komma in.


Orkar inte bry mig

när allt blir svårt och svart.

Orkar inte resa mig upp

när du säger åt mig att göra det.


om du nu ska hata mig

hata mig för den jag är.

om du nu vill få mig i tårar

hata då tårarna för att dom är mina.


  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards