PamPam ♔

Alla inlägg under april 2011

Av Juulia Jansson - 19 april 2011 21:26

ni kommer inte tro mig, men det är sant!!

idag så kollade jag och Julia efter några killar som var snygga.

Slutade med att jag addade Viktor Piepenburg på msn!


nu har han accat och vi har kanske chattat i 10 min!

jaaaaag dööööööör!

asså, varje gång han skriver så får jag en hjärtattck.

wiiiiiiii!


puss på er!

min min min min!  

Av Juulia Jansson - 18 april 2011 21:56

Idag har Julia kommit hit! :)

har haft jätte kul!

Hon kom vid 11 ungefär :P

sen dess har det bara varit massa skratta och flum!


vi hads picnik i trädgården ;)

sen efter det skulle vi går till stan för att köpa glass..

slutade med att vi var där i 3 timmar ;)

hahah!

bilder kommer nog imorgon! :)


hejjdå!

nu ska vi kolla på Big brother!

puuss :*

 

Av Juulia Jansson - 17 april 2011 20:42

 

Japp japp, min fina tröja på bilden <3<3<3

haha, älskar dagen !

fast jag somna när jag kom hem ..

hhaha, jag, innebandy och småbarn.

vilken dröm !


Jag fick vara Lagledare för lag nummer 6.

vi kom 2:a i den lilla gruppen! :D

yeeah <3

Superhjältarna !   








Av Juulia Jansson - 16 april 2011 18:41

yeeeepp, iadg var det så.

vi spelade mot Kumla, gick väl sådär..


Första perrioden:

Kumla gjorde 4 mål

matchen stog då 4-0 efter 15 min.

tänk er, första matchen som

Lillån-Hovsta spelar ihop!


Andra perrioden:

vi äägdee tsm!

vi pratade, tittade upp och fatta hur hovsa spelade.

Kumla gjorde inga mål den perrioden, 

men inte heller vi..


Tredje perrioden:

nu är det allvar, vi var bäst på plan.

vi hade press heal tiden, vi spelade nog över deras plan halva mer än halva perrioden ;)

sedan gör Alva ( STOCKIIS) 1 mål! :D



men matchen slutade 4-1 :/

som dm... -.-



hahaha, jag hittade ett gammal klipp!

älskaaaaa  

 

Av Juulia Jansson - 15 april 2011 23:16

i love you, 

Creyson Chance :*


fast han kanske inte är den finaste,

är han sjukt bra, och jag älskar han :(



Av Juulia Jansson - 15 april 2011 11:36

Att känna någon glädjas åt av att se dig i tårar är

inte värd dem.

Den som oxå har sänkt sig så lågt, den som fick dig att ge upp

den som fick dig i tårar, är inte värd dem heller.

Den ända som är värd dina tårar är du.


det ända felet du själv gör då,

är att hålla dina tårar inne och låta andra vinna över dig.


var stolt, att orka bry dig.

tänk på de sakeran som är viktiga för dig

inte på vad andra tycker är viktiga.


 

Av Juulia Jansson - 14 april 2011 21:36

 

but when you really love someone, you don´t know what a dream is.

beacuse you are in one.

you can see the difference when  you wake up.


Av Juulia Jansson - 13 april 2011 16:10

min dag idag.

hahah, har läxa i tyska oxå..

till imorgon!

men det är jun skit enkelt, eller?


har cheer idag oxå!

yesyesyesyes!

får våra rosetter idag :D

och dressen ska betalas..

oh vad jag gillar mamma helt plötsligt (a)

haha, ibland är hon bra att ha.. <3


orkar inte skriva så mkt, vad ska man skriva om lixsom?

pusspådigsomläser :*

 

my words.



Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards