PamPam ♔

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Juulia Jansson - 16 juli 2011 21:03

Har bytt bakgrund...

Bara för att jag upptäckte att den vääldigt jobbig liten tjej..

som kallas min syster hade tagit samma bakgrund som jag!

det tycker vi inte om...

såååå


Från:



Till:



men fortfarande samma gamla blogg inlägg, och mening!   

Av Juulia Jansson - 16 juli 2011 17:33

Jadu vad kan man säga om min galna syrra?

hahahah!

hon kom hem idag från stadium sportcamp, åååh heeerregud va trött hon va!

hahah, hara aldrig sett nån tröttare!

Skrattade åt allt, verkligen allt!



aja, orkar inte prata mer om min knäppa familj...

Kan ju säga att ingen är normal ;)

såå nu vet ni!



Julle åkte hem idag :/

igår gjorde  vi inte så mkt, satt och kolla film :)

datorn, tjocka oss (a)

ah typ det :)


Imorgon kanske det blir åmmeberg..

iiiinteee så taggad faktist..

men innan det här inlägget blir för långt,

hejdå ;)

hihi, tyckte bilden var lite söt :´))  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards