PamPam ♔

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Juulia Jansson - 29 juli 2011 19:39

Imorgon ska jag och Emelie till Kolmården!

haha, bamselaand!

funderar på att ta kort på mig och bamse och ha som profilbild..

haha, guuulliiigt!


Det blir nog lite smått kul tror jag (a)

kolla på alla söta djuuren, ta massa kort, kolla delfiner :D

wiiiiiiiiiiii.

Men jag vill ha kort på tigrarnaaa !

hoppas det ligger en när dom där fönstren som finns :D

älska tigrar (a)

så söta ögon :´))


Men jag har packat dit och till västkusten!

snacka om snabb tjej, packade på 2 timmar..

hahah kan lova att nästan halva tiden gick åt att leta efter en väska...

ojoj..

meen jag hitta en, eller ah kan man säga.

får ta min vita converse väska.

bara för att den är stooooor.

och bra.

får plats med saker + min kamera :D

och godis..

men säg inte det till min mamma bara..


nu blir det taacooos såå heejdå!

     

Av Juulia Jansson - 29 juli 2011 12:36

Rubriken är så självklar.

Kanske inte för så många, men för dom flesta.

Visste du att i varje klass i hela sverige är det ca.2-3 st i genomsnitt som har skilda föräldrar.

ganska mycket om man tänker efter.

Men så klart så finns det dom som inte har någon i sin klass som har skilda föräldrar.

men i genomsnitt så var det 2-3..


Jag har själv skilda föräldrar.

Jag har aldrig tyckt att det har varit mega jobbigt.

Det var nog i början jag var orolig, nervös på vad som skulle hända och lite depp.

Men det hjälper verkligen att prata med mamma elelr pappa.

Jag pratade mer med min mamma.

inte vet jag vf...

men det bara blev så.


Den värsta tiden,

med att ha skilda föräldrar,

det här kommer låta jätte konstigt jag vet det..

men det är faktist julafton.

Det är så många måsten då...

Nu ska vi åka dit, sen dit sen dit.

Äta där, ta efterätt där och öppna lite presenter här och lite där.

sen om det råkar bli lite fel på ett ställe, är hela julen förstörd...

usch, jag blir alldeles tom när jag tänker på det.

Du måste uppleva det, för att veta hur det egt är..


Det var lite om skilda föräldrar.

Har du skilda föräldrar?

om du tkr det är sjukt k´jobbigt,

prata med någon!

typ en vän, någon som vet hur det är, din mamma eller pappa.

gör det, bara för din egen skull.

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards