PamPam ♔

Alla inlägg under augusti 2010

Av Juulia Jansson - 14 augusti 2010 16:43

Pallar inte den här skit längre...

Hiss, eller diss....






hade kräftskiva igår med familjen..

eller halva iaf :P

hade as kul!

glömde tänka på allt hemskt, det va nice faktist...


fan!

allt blir bara värre nu...

när jag tänker så mkt på det...

pallar inte skriva mer nu..

hejdå.


  


bilden säger allt...

Av Juulia Jansson - 13 augusti 2010 12:35

Idag vakna jag av att Marléne skrek på mig och bella....

sen satte sig hon i min säg och började prata om resor, vet faktist inte vf..

+ att jag tydligen hade slagit Bella i huvet inatt (a´´

sorry! ♥


Idag följer jag med Bellan på tränings matchen. :)

ÅSBRO ♥- sköllersta. ☻


tror nog att det blir ganska lika.. ;)

fast jag hejar på Åsbro iaf (a)   


Sen ikv är det Kräftskiva med massa :D
kulkul    


imorrn blir det inget inlägg stannar i Åmme, efter som det va NÅN som dissa ... :/


aja, heeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjdå :D

  

ÄLSKA ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Av Juulia Jansson - 12 augusti 2010 13:16

sitter och väntar på bellan :)


hon åkte från sig för typ en timme sen, men har fortfarande inte kommit ...

hoppas inte hon är borta nånstans i örebro :O


som Linnea va igår x))

fick leta efter Linnea i 20 minuter (y´´


 lyssnar på lite låtar :D
juste nu är det: Cooler than me :) 


bara för att jah har ``gaybloggens´´ atugraf ?   


  

Amir (LL)

Av Juulia Jansson - 10 augusti 2010 14:02

Idag har JAG städat MITT rum :D

niiice, blev det (:


ska väl duscha nu :)

och sen äta, sen..


SPEEDWAY :D :D :D
okejj, jah ska vara ärlig.

jag tkr det är j*vligt kul att kolla :D


SSS,

Städa sen Speedway ;D


puuwss! :*

   

Av Juulia Jansson - 9 augusti 2010 19:58

idag åkte jag och Marléne till M-berg, eller Ikea kan man juh säga ;P

köpte hylla till badrummet, kollade runt mest.

sen drog vi till Stadium, träffade på mamma...

sen åkte vi och köpte handdukar, och godis   


imorgon ska jag städa -.-

som vanligt ? :D
sen blire kanske speedway (Y)

ska äta nu, så byebye (Y)

   

Av Juulia Jansson - 8 augusti 2010 16:11

Jonna i torsdags :)
Emelie fredag-lördag :)

och sen på lördag kvällen så var det kräftor (a)

niiiiiiiiiiiice :)


sitter och dampar låten :O
Bara en gång till, om jag ville be dig stanna...

 ta mig dit igen, bara en gång till.

as bra :D


idag blir det stäääda...

jippi...

inte min starkaste grej att göra...



aja, dampar väl lite till här :D
eller, nej...

pallar inte skriva mer nu, as jobbigt att stääda men det måste göras.. -.-

heeeeeeeeeejdå :)


   

Av Juulia Jansson - 5 augusti 2010 23:01

aaah, jah vet

dålig på att uppdatera...

har inte haft dator på mega läänge (:
hänt massor!


marieberg men Matilda

mormor

åmme

Wille <3

åmme

Jonna :D
och imorrn äre Mix festival med Emelie :D

går inte att ladda bild just nu -.-

blir en onödig smiley rad ist ;)


                          

Av Juulia Jansson - 2 augusti 2010 20:28

idag blev det damp med Emelie :D
bakade gräddnosar :D
smaka... inte bra...

haha, men kul va det :D
kollade på film oxå :)
det va as bra!


imorrn är det Matilda :D
och kanske M-breg, får se :)
på Onsdag äre Wille :D <33333



OCH PÅ TORSDAG!
då blir det den efterlääängtade Jonna :D <33


aja, blir ingen blogg på ett tag nu :)
sorry :/


  



Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards