PamPam ♔

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Juulia Jansson - 11 januari 2011 22:14

I måndags började vi i skolan, var sten hårt DIREKT :o

inte bra alls..


Sen på kvällen blev det träning :)

fast vi inte hade några tränare ;)

Fast Alvas bror var där och träna med oss,

han körde slut på oss :O

men det var en aaaaaaaaaas bra träning (Y´´


sen idag blev det bio :)

Harry Potter och döds relikerna del 1

måste se 2:an :O

annars är det ingen idé att kolla på 1:an ju..

DET VAR GRYM!


men imorgon ska jag till skolan först, sen hem till mamma och fika ?:S

efter det hem och laga mat :S

ska ju ha prov i HK ;)

måste höja betyget...

har bara G, vill ha VG iaf..

det är ju hemkunskap vi snackar om :O

fast Elizabeth är typ aaas dryg, och jag blir dryg tbx ;)

men så är det..


men nu ska jag sova, goodnatt Kotterchs ;)

  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards