PamPam ♔

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Juulia Jansson - 12 januari 2011 21:45

haha, vet inte vad rubriken kommer ifrån..

kanske för att jag fick höra det idag ;)

hahaha DEN personen är helt bort, tror jag XD

jag är en bitch för att jag är dryg,

jag är dryg för att jag är det ? 

låter ju bra ;)


Idag  hände det inte så mycket i skolan..

hade massa tråk lektioner.


BILDEN (LLLL)

hahahaha, omg..


1. Jag och Kajsa är klara med näckrosen, tog 6timmar xd

2. Felix och Ossi börjar kasta papper på oss...

3. Jag kastar tbx, fast det är då färg på dom :DDD

4. Jag träffar EMO AMANDA :O

5. Ossi kastar pennor på mig..

6. jag doppar den i färg och kastar tbx, ofc?

7. Han FÅNGAR DEN, kastar på min jacka och den blir rosa..


aah, älskar bilden asså (L)

kan inte bli bättre xd

fast Felix säger att jag ser ut som en kines ..

fast kineser är söta :O

hehe..


Imorgon ska jag och Jovanna och Amanda stå i Cafét..

åååherregud..

hur ska detta gå igentligen?

aja, du får väl läsa imorgon ;)


  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards