PamPam ♔

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Juulia Jansson - 25 januari 2011 21:44

Vilken dag, kanske man kan säga ;)


har nog inte skrattat så mkt sen jag flyttade...

tack!¨

ahahha


Jag, Jovanna och Amanda gick hem till Amanda för idrotts grejen :)

då kom vi på att det inte funkade med våra "8:or" hahaha !¨


vi hade ett litet disco med! :D

och Ove, lilla ove xd

hahaha


vi kvart i 6 åkte jag och Jovanna med bussen :)

trodde att den skulle till torget, men nejnej!

den drog till resecentrum -.-


men vad gör lite motion ? ;)

inget alls, men nu var det kallt

OKEJ?!


Imorgon är det match mot Åsbro :D (L)

jag har en plan (L)

;)


Åsbro i mitt blod

Lillån i mitt hjärta,

eller?

aja, Åsbro kommer iaf alltid vara en del av mig.

Försök inte ens ändra på det.

för det går inte, det vore samma sak som att tvinga dig släppa taget om hela ditt liv.

   jag vet att det sur ut som en liten skit unge har gjort den xd

men skit i samma, ändå samma mening (L)


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards