PamPam ♔

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Juulia Jansson - 15 oktober 2011 20:52

Du får mig alltid att leé.

Du får mig alltid att må bra.

Du får mig alltid att känna mig värdeful.


Jag älskar att ha dig nära,

Jag älskar att ha dig hos mig.

Jag hatar att du inte är här...


Vi är du&jag,

du&jag är inget annat än äkta.


Du betyder massor för mig <3

Jag älskar dig <3

men, Vi?


 

Av Juulia Jansson - 15 oktober 2011 13:32

yees!

såg massa bra filmer igår!

fast måste säga att jag håll på att döö när vi såg Paranomal Activity 2...

paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik !

trodde jag skulle svimma av några gånger!

vette tusan hur jag ska klara av att se 3:an på fredag ...

BIO TIMEE !


Men idag är det chill dagen(a)

jag gillar sånna dagar ::D

men, ibland blir det tråkigt ...

då ska man smsa och kolla film, samtidigt som man äter popcorn ::D

myyyyys !


men nu ska jag fortsätta att inte göra nånting...

hejdåå :*


Justeee !
bara 2 dagar kvar tills Justin Biebers nya album kommer upp på iTunes !!! :D :D

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards