PamPam ♔

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Juulia Jansson - 17 oktober 2011 20:34

Tom.

såå, min dag i ord :D

haha, kulig chey eller nått...?


Men när jag kom hem var jag aaaaaaaaas trött, tror jag somnade oxå..?

kollade en film oxå på 4:an ! :D

Flicka den bruna mustangen (LLL)

haha, det roliga är att det var min favorit film när jag gick i typ 5:an .. (a)

och så var den på tv idaag ! ::D

glaaad ::D


i pauserna pluggade sjuukt hårt!

jaaa helt seriöst :D

så nu har pappa förhört mig på SO:n ;)

bara tyskan kvar...

uuuusccccchhh -.-

blääääääääää -.-


jaja, hopppas bara att matten och SO:n går bra :D

men det tror jag (a)


Imorgon drar jag till Faster ! :D

hon har kommit hem från Californien !
med maaaassaaa kläder till mig :DDD
och mina syskon...

sa hon iaf innan hon åkte xd

vii får seee ;)


älskar dig, hejjdå :D

  Jobbig bild att redigera kan jag lova!

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards