PamPam ♔

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Juulia Jansson - 24 oktober 2011 16:41

Om ni undrar vf bloggen ser lite knasig ut,

så äre för att bloggplatsen.se har ändrat sorleken på bloggen !

så den är bredare !

sjuukt jobbigt..


Idag på SO:n kollade vi på nån film, :D

asså, den är inte såååååååååååå dålig för att vara en skolfilm...

den är helt ok faktist :D

den heter typ Hotel Rewanda, om det är någon som sett ? :D



men nu ska jag göra något annat, kommer inte på så mkt mer att skriva om ..

hehe (a)


På bilden målar jag ju om en bild.,.?

kom på idag att dne är skiiit svåår!!

 

försök att måla om den lixsom..

lycka till julia!

men tror jag ska ta kort på den nästa gång, eller när den är klar...
och lägga ut på bloggen ?!

så får ni ett bevis att jag INTE kan måla!!


men hejjdå på er :*

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards