PamPam ♔

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Juulia Jansson - 1 januari 2012 18:42

¨Vi firade nyår i kumlaaa, som jag redan har sagt..

hahah, vi hade jäätteee kuuligt!

men bara ett problem...

VI ÅKTE HEM TYP HALV ETT..

vafn?!

äre inte meningen att man ska va social om nåågot på nyår?!


såå jag och matilda va liitee buusiigaaaa

vi hade efterfeest!

hahahhaha, på fb!

troor vi satt uppe till typ halv fem, gansters som vi är.

hehe, vaknade halv ett också...


Men vet ni vad jag har gjort idaaaag?!

så glad glad glaaad

jag beställde faktist löshår från Rapunzel of Sweden !

Det gjorde jag av typ 2 anledningar.

1: Mitt hår vill verkligen inte växa mer. Har haft samma längd i hela mitt liv. ( om inte kortare )

2:Jag tycker det är såååååååååå fint med långt hår

ah, så vf inte?

hahaha, det roliga va att man fick rabatt bara för att man läste Kissies blogg?!

awesomee !


en lite bild på mig..

ohah, jag har "fuskhår" på denna bild.. (a)

 

puss på eer !
dock äre inte mitt löshår, utan snällaa Jovanna som lät mig låna det :ddd

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards