PamPam ♔

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Juulia Jansson - 5 januari 2012 23:45

Godnatt på er alla,

känner att det min säng ropar på mig

och att det inte finns så mycket mer att göra!

+ att jag ska upp tidigt..

eller, för mig blir det tidigt :o

ska upp vid halv 9...


så, puss på er för att ni har läst det här,

sweet dreams!

 

jaaa, jag hade lite smått tråkigt såå jag redigerade litee
måste be min käära vän göra en lika fin header igen ?
det är ju inte jul längre lixsom..?
sååå, saaaam? (a)

Av Juulia Jansson - 5 januari 2012 18:52

Börjar bli sjuk nu...

förkyldning, guud va jag älsakr deeet (LLLLLL)

fast näe, inte riktigt du...

Fick ändååå dammsuga hela huset..

medans dom andra va på m-berg.

sjukt rättvist, jag vet...


Nejmen nu ska vi va glad förtusan,

det är ju lov? :d

som för övrigt slutar om 4dagar...

mitt liv suger, jag orkar intee,

seriöst nu...


jaja, imorgon drar jag tidigt till pappsen !

åker med mamma, har ingen lust att ta bussen när jag mår så häär..

kommer säkert somna på bussen då..

och det vill vi INTE...


ajaj, hejdååå !

 

sjuk tjej med världens myysiigasteee outfit !

Av Juulia Jansson - 5 januari 2012 15:38

 

             

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards