PamPam ♔

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Juulia Jansson - 29 januari 2012 20:22

jadu, den frågan har jag frågat mig själv näästaaan varje dag nu!

men seriöst, det är ju så?..

hehe, kanske för att helgen bara är 2dagar?!

borde förlänga den..

någon som är med mig? :dd


helgeen är jäämt sååå aweesomeeeeeee!

Matilda har varit hos mig och jag hos henne! :d

Hände en aas knäpp sak btw!

Vi satt och kollade på en skräckfilm igår kväll,

men vi typ skojade och sa att hon som hade huvudrollen såg helt ner drogad ut, hehe!

Sen idag när vi läste massa FRIDA tidningar,

så var det ett helt uppslag om att en skådis hade avlidit..

DET VAR HON!!!

hon hade tagit en överdos och lalal.. :(

FATTA LÄSKIGT?!

aja..


sitter förresten och lyssnar på en helt grym kille som sjunger som en gud!

kan inte sluta lyssna :ooo

ohnej, hehe..

den här gången är det INTE justin bieber ;)

Han heter Conor Maynard!

LYSSA!


men nu ska jag packa inför G-vik imorgon!

ska ha livräddning med klassen.. :sss

feett neervöös!!!

puss hej :*

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards