PamPam ♔

Alla inlägg under oktober 2011

Av Juulia Jansson - 15 oktober 2011 13:32

yees!

såg massa bra filmer igår!

fast måste säga att jag håll på att döö när vi såg Paranomal Activity 2...

paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik !

trodde jag skulle svimma av några gånger!

vette tusan hur jag ska klara av att se 3:an på fredag ...

BIO TIMEE !


Men idag är det chill dagen(a)

jag gillar sånna dagar ::D

men, ibland blir det tråkigt ...

då ska man smsa och kolla film, samtidigt som man äter popcorn ::D

myyyyys !


men nu ska jag fortsätta att inte göra nånting...

hejdåå :*


Justeee !
bara 2 dagar kvar tills Justin Biebers nya album kommer upp på iTunes !!! :D :D

 

Av Juulia Jansson - 13 oktober 2011 20:47

Imorgon drar jag till amanda efter skolan!!

Film kväll med bruuuuuuuuuuudarrna :D

kul kul kul !


Idag hade vi tyska proov!

trodde jag skulle dö..

men tack vare mina tuggummi grejer sååå gick det bra ! :D

HEHE (A)

Coffeien tuggummi (LLLLL)

Löööv it!


Imorgobn har jag hemkunskaps prov.. -.-

ska typ göra lax i ugn !

wooooooohhhhhhhhhhhhhooo..


Ska nog kolla lite på recept.nu och se hur man gör (a)

hehe, fuusk (a)

såå hejdåå :*

 

Av Juulia Jansson - 12 oktober 2011 17:39

Känns bra att veta att man har tyska prov imorgon..

Fast näe, inte riktigt..

+ engelska glosor !!

paallaar inteeee riikti´gt juust nuu !

för jag ska bort snart ...


Hahaha, ska faktist till skolan, igeeen...

woohooo!

eller..?

njaaa, skulle faktist kännas bättre att sitta hemma och rååå plugga!

påminn mig att aldrig säga om det där..

aldrig aldrig aldrig...



aja hejjdåå!

 

Av Juulia Jansson - 10 oktober 2011 21:08

Är det bara jag, som vet?

Är det bara jag, som ser?
Är det bara jag, som hör?


Har du nån gång kännt att du vill sluta på en sport som du verkligen brinner för?

Bara för att en tränare har fått dig att må skit...?

Har du nått botten, för att en tränare sa att du var sämst?

kanske inte så vanligt,

men det har jag.


Jag tyckte själv att matchen gick skit bra,

men det tyckte verkligen inte min tränare...

jag fick sitta på bänken med en till tjej, i 20 min.

Ja, det var jobbigt...

den jobbigaste på hela matchen...


 

Av Juulia Jansson - 10 oktober 2011 16:44

Kom idag på bilden, att det veeeerkligen inte är nått för mig!

Fast jag kan tycka att det är riktigt kul att måla och sånt,

så blir det sjukt fult, vad jag än gör!

aja.. kan ju alltid hoppas på ett G- !


Annars gick dagen bra, måndagar är chill! :d

fast den perfekta dagen hade typ varit

1: Bild

2:svenska

3: Slöjd

4:idrott

5: hemkunskap

6: Musik

tyyyp dom :d

litee annurlunda tjej kanske (a)


snart är det träning!!!

TAAAAAAAAAAAAAAAAGGAAA...

eller?

av någon konstig annledning känns det som att jag bara blir sämre och sämre..

aja...

hejjdåå :*


 


      Tänk om man kunde måla...

<3

Av Juulia Jansson - 9 oktober 2011 20:16

Down to Earth <3


Av Juulia Jansson - 9 oktober 2011 16:40

Varför inte bara säga som det är?

istället för att komma med världens sämsta ursäkter?

Det är lättare att ta sanningen, än att få ett slag av ursäkten och sedan ett till för sanning du skulle ha sagt från början...


Är så sjukt trött på ursäkter just nu...

vet inte vad jag ska tro, är det sanning eller bara ord för att slippa undan?

orkar intee...


 

...

Av Juulia Jansson - 8 oktober 2011 19:19

Jag har ingenting att säga.

du fick mig att gå sönder totalt,

tack.


 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards