PamPam ♔

Alla inlägg under oktober 2011

Av Juulia Jansson - 8 oktober 2011 09:39

såå såg min dag ut igår!

Hade NO prov igår oxå ..

det gick väl sådääär..

hahha, vi skulle typ skriva hur linser har påverkat oss?

Men helt plötsligt började jag skriva om elen ?!

huuur täänkte jag då..

smaart cheey :D


På stan sen köpte jag en långärmad tröja från bikbok,

den är jääättee skön,och så vare en Westhill ;)

Sen kom jag på att min fondation snart är slut..

såå jag köpte en ny på Kicks oxå :)


hahaham bion var bara föör galen !

men den var faktist bra !

vi såg Crazy stupid love :)

filmen var för galen och snurrig att förklara..

och jag är inte världens bästa på attt förklara .. ;)

Jag kom iaf hem vid 12 ganska precis !


Meeeeeeen idag äre att tagga match som gäller !

Lillån/Hovsta - Lidesberg :)

Vad ska vi göra?!
NUU KÖR VII!

hur ska vi göra?!
KÖÖTTAAA!!


fiinfin hejaramsa vi har.. ;)

fråga mig inte vf vi har den ...

det var anntingen den eller

Fuuck ania,

1 2 3 fanta o rosè,

 eller vints. 

jaa, mitt lag är som det är (L)


hejdååå :*

 




Av Juulia Jansson - 6 oktober 2011 07:13

Jag är sjuuukt trött...

Men iaf gick jag upp förtidigt,, -.-

smaart!


Vi har engelska läxförhör idag oxå, tror jag kan 1...

Breed (y´´

det är bara för att vi har haft den en gång tidigre..

jag kommer döö.. :(

fats ist för att sitta vid datorn och blogga,

kanske jag skulle öva ?!


sååå gör vii :D

såå hejjdåå :*

 

Av Juulia Jansson - 4 oktober 2011 17:18

Bara jag som höll på att flyga bort idag?!

blåser som tuusaaan!

eller är det bara hos mig det gör det ?...

Hösten alltså.. (L)



När jag kom hem var det bara att plugga gaalet!

har NO läxa imorgon, meeen..

det visade sig att jag redan kunde allt utom 3 saker!

heelt woow !

:DD



men ska nog kolla igenom allt 1 gång till..

såå hejjdå alla sötnosar :*

 

Av Juulia Jansson - 3 oktober 2011 17:07

Idag var det skola, som vanligt, yees...

Killarna kom tillbaka efter praon !

shiiiiiiiiiiit, det va ju folk öööverallt!

verkligen överallt!


Men nu har/ska..

jag plugga tyskaa, och allt annat som finns i hela världen..

och halv 7 är det träning!

med Lillån Hovsta.

har faktist börjat älskaa mitt lilla lag, igen.. ;)


På matchen blev det 11-2 till oss iaf! :D

skiitbra jobbat tjejor.

nästa match gör vi det lika bra!

på lördag på Lindesberg faktist.. ;)


På fredag kanske det blir bio med Jovvi, Mandis och Majk :D

faast, alla vill se olika.... ;)

Det blir nog braa iaf!

men hejjdåå :*

 

Av Juulia Jansson - 2 oktober 2011 19:17

När du ser någon i ögonen och tänker, äkta kärlek?

tänk om igen, om du ser någon annan i ögonen och tänker samma sak, äkta kärlek.


För om du älskar den första, men även den andra.

Släpp den första, för om du verkligen hade älskat honom hade du aldrig börjat älska den andra.


 

Av Juulia Jansson - 1 oktober 2011 23:44

Hittade massaaa fina bilder på Han jesper (a)

Nummer 16 (LL)


       

håll med om att han  inteee är den fulaste man sett lixsom?! :O

och täänk, jag har hans autograf på armen (a)

 

kollaaa ::DD


aja, nu mååste jag sova,

så jag hinner med bussen  imorgon !


däär har ni iaf liitee bilder på Jesper bästaa :DD
Juuliaa och Kajsis !

Av Juulia Jansson - 1 oktober 2011 20:27

aaaaaaaaah, !!

Hemma efter att va varit sargvakt  med laget,

Lillån-Södertälje.

      4-6..


meeen !

Det var en kille i södertälje som var aaaaaaaaaaas snygg !

hahah, snacka damp jag hadee xd

Aja, slutade med att han / Nummer snyggaste 16,

fick skriva autografer (a)

hahaha, han skakade som bara deeen !

meen, jag och Kajsa fick iaf våra autografer!

Tror han hette typ Jepser någonting..

hihihi :******


men nu ska jag tagga till matchen imorgon !

genom att packa allt...

för min buss går 10:42 till Hovsta -.-

seeen blire bil till Nora!


puuss på eer :***

  Ser ni målvaktens fot, på vänster sida?! :D

ööver dne foten har ni haaan (a)

nummer 16, Jesper Thorberg (LLL)

Av Juulia Jansson - 1 oktober 2011 10:20

haha, had eaas kul igår kväll !

Va hemma hos amanda och firade henne med några stycken :))

hade suuuper skoj!

Måste bara säga att vi var sjuukt duktiga på att sjunga där på slutet !

speciellt Hannah Monthana !

hahahhahahah xd


Idag åker jag till Mellringe och checkar ÖSK  :d

ska vara sargvakt med mitt ääälskade lag :*

Och imorgon är det första matchen i serien !

mot Noooraa ...

sjuukt nervös och taggad!

hoppas att det går bra för oss iaf :D

vi är faktist bäst!

och vi ska kämpa för att vinna

inte vinna för att kämpa..?

Och jag har bestämmt mig för att gå upp i spelet och skjuta på mål minst 3 gånger (aa)


men nu ska jag bytaa om och fixa lite,

hejjdåå :*

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards