PamPam ♔

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Juulia Jansson - 6 september 2011 20:52

Jag försöker vara stark i stunder av

smärta.

Hålla mig på fast mark och lätta mitt

hjärta.

Ibland vägrar smärtan att

dämpa.

Men jag fortsätter att

kämpa,

försöker vara glad och fortsätter

skämta,


Om jag dör kom ihåg mig som en

krigare.

Du vet vad jag vill, mitt liv kommer alltid gå

vidare.

Men den dagen jag dör ska jag röra din

kind,

sedan bara flyga bort, i den hårdaste

vind.

 

Av Juulia Jansson - 6 september 2011 10:55

Ville bara säga det,

hehe..


Min praoplats kan iinteee bli bättre!

Alla är så suuper snälla :D

fast jag kan inte göra kulglass än.. :(

kulorna blir antingen för små, trasiga eller ah..

meeen det skulle jag öva på idag ::D

kul, oohjaaa (a)


Idag börjar jag kl 2 (a)

och slutar kl18,

as bra tider om du frågar mig :D

Men vet ju inte vilka tider det blir imorgon..

meen dte blir säkert braa ::D


hehee, bloggar säkert ikv!

ppuuuwss.

  bild från igåår..

lite smått suddig..

men leev med det :D

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards