PamPam ♔

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Juulia Jansson - 25 september 2011 21:56

Ibland när du inte längre vill,

kan det vara skönt att veta att du har någon nära.

Ibland när du hellre vill ge upp,

kan det vara skönt att veta att du har någon att luta dig mot.

Ibland när du gråter,

kan det vara skönt att veta att någon är där och torkar din kind.


Du behöver någon som är där för dig,

du beheöver någon som vill dig väl.

Du behöver någon som har allt och lite till,

du behöver någon som får dig att leé.


För att få ha någon,

behöver du vara allt tillbaka.

Annars blir du lämnad kvar med dina tårar.

Din ända vän blir du själv.


Behöv någon, så att någon behöver dig.

Någon som du kan älska,

Någon som älskar dig lika mycket tillbaka.

Någon som är den helt perfekta killen...

 

Av Juulia Jansson - 25 september 2011 18:58

Har suttit och kollat på Peter Pan!

Heeeeeeeelt in loovee with the movie!

Såå sööt liten kille som spelar Peter oxå!

Fast han är inte sååå liten nu längree...


PEEETER PAAN!

             

"Att dö blir ett oändligt äventyr"

" Följ med mig, till landet ingenstans"

" Jag vill alltid vara en pojke, ingen man!"

" Varje gång ett barn säger att dom inte tror på älvor, dör det en älva"

" Jag vill inte säga hejdå, för hejdå betyder aldrig mer.. "

" Jag tror jag tror på älvor"

" Att leva vore ett oändligt äventyr... "



naaawwwee, älska !

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards