PamPam ♔

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Juulia Jansson - 12 september 2011 23:43

OOOOm du nu ser det här inlägget.

Och jag tror du vet, om det är till dig eller inte...

Så vill jag iaf att du ska veta ..


Fast det har gått typ 1000år

sen sist vi sågs..

så tänker jag på dig..

helt ärligt, hur knäppt det än låter...


Du är den dära personen,

som inte går att beskriva.

nawe, du är söt när du tittar på mig(L)

Men jag kan inte veta vad du tänker på när du tillslut kollar bort...

efter 3sek..


Du har har alltid fått mig att leé.

Det går inte att INTE små skratta,

när du gör det.

och så dina ögon...

inte det man glömmer i första taget..


Du, det spelar ingen roll vad någon tkr.

för mig, är du speciell.

för mig, har du något ingen annan har.



Det, är kärlek för mig.

 

Av Juulia Jansson - 12 september 2011 17:13

Jag saknar tiden,

då du satt och hållde om mig...

Men tiden går,

och nu är det försent.

Allt är mitt eget fel,

men jag saknar dig,

mer och mer för varje sms.

Men bland undrar jag, 

Om jag bara lurar mig själv.

För jag tror jag vill ha dig nära,

rikigt nära. (L)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Snart har jag träning!
åker om en halvtimme typ.

kuligt :D

praoade idag, igen.

kuligt det oxå ;)

 ihih :D


Vill ni veta nått sjuuukt bra?!

Agnes är klar med headern!! :ddd

nu ska jag bara bestämma mig vilken av dom... :(

hon gjorde 2, så jag fick dte lite svårare..

super fina båda 2!!


men nu ska jag byta om till täningen,

sees ;*

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards