PamPam ♔

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Juulia Jansson - 22 september 2011 19:22

Njaa, inte riktigt va ?

men näästan skulle jag sägaa !

ALLA har börjat prata om det där jobbiga valet om gymnasiet..

och jag får paniiiiiiiiiiiiik....

MEN !

från allt det svarta, kom en liten ljus stråle in i mitt huvud :O

Kaaanske vara för att vi fick något häfte om gymnasieskolor?

Såå jag läste igenom det där häftet och har nu,

mer eller minder bestämmt mig vad jag ska gå för linje!!!


Samhällsvenetskapsprogrammet

- Media, information och kommunikation !


meeen..

det finns 2 skolor i örebro som har pogrammen..

John Bauerskolan

och Risbergska...

Juust nu lutar det åt John Bauer ... ;)

menmen, man vet ju aldrig hur dte blir ...



aja, nog om  min fraamtid (a)

Imorgon åker jag till Agnees ! :D


AGNES OM DU SER DET HÄÄR,

DET BLIR SOVMORGON TILL 8 !!!!!!

hahaha, jaa...


men puwss hejdååå :*

  Bild på mig, efter frisööreeen !

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards