PamPam ♔

Alla inlägg under januari 2012

Av Juulia Jansson - 21 januari 2012 18:25

   Den är helgen kunde inte ha börjat bättre!

Har till slut fått min iphone nu!!!

+ att älsklingen har sovit hääär :dddd

försök att slå den helgen ni!

tror att jag vann va? :ddd


resten av helgen vet jag inte vad jag ska göraaa..

imorgon har jag ingenting att göraaaaaaaaaaa..¨

kul..

njaaaaaaaaaaaa..


men på måndaag är det träning, tror jag..

antagligen blir det träning..

vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan mina vänner <3

visste verkligen inte att dem skulle ställa upp för en lagkompis så himla mycket som dem verkligen har gjort..

helt sjukt hur bra ni är tjejer!


men nuu ska jag leka lite med min mobil :dddd

feeeeeeeeeeeeeeeett kuuuuuuuuuuuuul!

kan inte släppa den!


ALLA MED WORDFUED KAN JU ADDA:
JuuliaJansson!


Av Juulia Jansson - 18 januari 2012 19:41

Tjatjaa..

 nuu måste jag bara fårga en sak..:

När man nyss ha varit på en ganska lång föreläsning och sett på en film som är hel brutal,

varför ska man då ändå göra det som själva föreläsningen ville förmedla?!

ATT INTE ANVÄNDA VÅLD, SPECIELLT INTE MOT HUVUDET"

ändå så är det sånt här det första man ser när man loggar in på fb när man kommer hem:

http://na.se/nyheter/1.1511532-anti-valdsgala-slutade-med-spark-i-huvudet

hur fn tänker man då?!

blir så sjukt sur så jag inte vet vad jag ska göra..

aja, hejdåå på er!


en liten knäpp bild på mig idag..

 

såå kan man också se ut...
oredigerad bild också, vuckert.


Av Juulia Jansson - 17 januari 2012 18:26

jag har precis gjort klart allaa läxor för denna vecka!

whiioohoo!

ELLER VÄNTA!

faaakk, har glosor också..

men det gör jag imorgon :ddd

annars kommer jag ALDRIG komma ihåg dem...

mitt långtidsminne <3<33<3<33


idag i skooolaaaaaaan gjorde vi massor..

Jag och Jovvan planerade våran egna lektion vi ska ha vecka 12 :dd

vi ska ha kriig!

hahahahhahaha !

jomen det är sant :o

men vet inte vad jag ska göra nu..


såå hejdåå !

en liten bild jag tog brow!

 

Av Juulia Jansson - 16 januari 2012 19:39

Nu är det tillslut inte jul längre på bloggeeen !

glad tjej som har en väääääldigt snäll vän :d


NÅGON SOM VILL MED PÅ KRYSSNING ELLER?!

BLEV RIKTIGT SUGEN NÄR JAG SÅG DETTA:


 


tack o hej.

Av Juulia Jansson - 16 januari 2012 18:54

Jag vet inte vad jag ska göra längre...

hatar sånna här beslut, kommer säkert ångra mig så mycket sen...

Jag trodde aldrig att det skulle vara så svårt att bara släppa det..

Ibland skulle man bara vilja blunda och sedan titta efter ett tag,

och allt skulle vara bra.

Men så är det verkligen inte...

Det är något som ingen mer än jag kan bestämma...

men en hjälpande hand just nu vore inte helt fel...

men hur ber man en vän om hjälp, om inte äns jag kan hjälpa mig själv..?


Vet inte om det är värt något längre...

 

Av Juulia Jansson - 15 januari 2012 20:35

För precis 5år sen idag, så skapade en helt otrolig kille youtube.

Han skulle egentlligen bara ha kontot för att lägga ut klipp när han sjöng, så släktningar kunde se honom också.

Han visste inte att han helt plötsligt skulle få miljoner följare och fans.

vem skulle kunna tro att han skulle bli världskänd?

Att han skulle fånga så många flickors hjärtan, bara med en liten "Hairflipp" och låten one time och baby ?

Han började att sitta utan för Avon teatern och spela, efter ett tag hade han sålt slut på hela MSG på bara 22min!

Det var så många som sa att han ALDRIG skulle bli något, men jag kan lova, det här är bara början.


     


Något jag inte kan förstå mig på är alla "haters".

Visst det är okej att inte gilla sättet han är på, kanske inte gillar hans musik.

Men, för det har ni  INGEN anledning alls att kalla honom för bög?!

Han är inte alls bög, är det därför han är tillsammans med Selina gomez?

han är inte alls dum i huvet? skulle han i så fall klara en rubikskub på mindre än 3minuter?

Han är inte heller klen? Att bryta foten under ett framträdande men ändå forsätta att sjunga och dansa, 

är inte många som klarar.


   



för ungefär 2år sen lyssnade jag på honom för första gången.

Han var helt amazing. Det var nått med honom som jag inte kunde släppa...

sen lungade ner sig ett tag, lyssnade på nån låt då och då.

Tills en dag. När hans film Never say Never kom ut på bio/film.

Jag satt hemma hos en kompis och kolla på den.

Jag var helt förälskad. Killen fick mig att förstå så mycket.

från att ha precis ingenting, men ändå göra det man har till något så stort bara man vill. NEVER SAY NEVER. 

Sen den dagen har jag inte kunnat släppa honom.

Jag har gråtit, skrattat, ja nästan allt som går att göra....

Jag skulle göra allt för att få honom till sverige, allt.

Det är den högsta drömmen just nu.

Att få vara på en Konsert med honom, back stage och bara sjunga med, lee och gråta.

Att få gå upp på scenen med honom, när han håller i min hand och sjunger "one less lonley girl" till mig och bara mig. Det verkar väldigt omöjligt, men han har lärt mig.

NEVER SAY NEVER <3

 


Tack Scooter Brown för att du trodde på den här lilla killen!

Justin Drew Bieber, för alltid.

Utan Justin skulle musik inte ha någon mening.

         




Av Juulia Jansson - 15 januari 2012 19:21

Okej jag vet att jag inte har bloggat på alls länge...

förlåt allihop!


i fredags var jag på bio med pappa, marlene och mikaela!

vi såg the girl with the dragon tattoo.

Ska jag vara ärlig var den svenska bättre..


sen i lördags sov jag över hos pappasen från fredagen.

Mamma kom på hämta mig vid typ 1?

sen drog jag hem till jäsper :ddd

viii kollade film, eller ah jag somnade på sista filmen..

he-he..

sen målde vi massa :d

fick en jääätteee fin tattuering på armen ;d

jappjaapp!


OCH IDAG VAR JAG OCH AMNADA PÅ LEKOBUS LANDET ! :dd

hahah, min bonus kusin har fyllt år, så det var mest för att fira honom där :d

dåå fick jag ta med mig amanda för att det skulle blir lite kuligt :d

hahahhah, kul var det minsta man kan säga att vi hade!

tror jag dööör...

men nu orkar jag inte skriva mer..


puusss hejjdåååå

 

Av Juulia Jansson - 12 januari 2012 21:22

assåå skolan, den största delen av  livet..

det tar ju dööö på en ?!

hahaha, klagar ju varje dag..

kanske lika bra att lägga ner det där snacket.. :(


ahha, men med tanke på att klaga!

VAR DET BARA MITT PARAPLY SOM GICK AV PÅ MITTEN?!

hahaha, jo jag lovaar!

Imorrse när jag skulle gå till bussen :ooo

det ös regnade och jag höll på att blåsa bort samtidigt..

Älska det svenska vädret <3<33<3<33<3


såg detsutom på vakna med the vocie imorrse också!

där visa dom ett grymt bra band!
trodde jag skulle tappa hakan!
lyssnaa baraaa !

5st på 1gitarr är väll inte alla som klarar, elleeeer? ;o

+ att tjejen sjunger så bra så det finns inte..


avsluta nog där..

hejjdååå!


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards