PamPam ♔

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Juulia Jansson - 6 mars 2012 20:26

(Julias stalker bloggar)

Sitter och pratar med Julia just nu, och ni anar inte hur nervös hon är..
Nästa fredag kommer nämligen en tysk utbytesstudent till henne.
Hon själv ska åka till tyskland en vecka från och med andra maj. 
Men just nu, så är det mest utbytesstudenthen hon är rädd för!
Liksom, tänk om hon är droghandlare från norra tyskland!
Julia har faktiskt bara sett en bild på henne med! :s
Aja, vi får väl hoppas att det går bra iaf :)
 
Förresten så frågade Jesper om han och Julia skulle gå på bio nu,
han verkar inte riktigt fatta att hon är sjukt nervös!
Fast han kanske tänker att det kan lugna ner henne (:
Det tror iaf jag (stalkerN^)

En soet gammal bild på henne bjuder jag på med^-^
 

Jag tycker hur som helst att ni borde ta er tid att kolla denna video ;D

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards