PamPam ♔

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Juulia Jansson - 14 mars 2012 21:19

Biolog provet gick bättre än vad jag hade trott!

men såklar fanns det några sånna där jobbiga frågar man helst bara ville sudda bort och säga

" vadå, vilken fråga?"...


Nu sitter jag hemma och har gjort det ett tag.. 

har pluggat på Engelska, kollat Glee och bara tagit det lungt! 

vilket också behövs rätt ofta... ;))

annars vill inte min hjärna fungera på dagarna.. 

konstigt... nog...

hehe...


jag färgade håret igår också! dock blev det bara brunare och glansigare :d

vilket passade as bra till "håret"... ;)

tur jag har ibland.. :dd

händer ju faktiskt inte så ofta..

men när det väl gör det har jag riiiktiiigt tur!

en såndära Like a bows moment ;)

ahha nej men det är nästan så.. :dd

tkr jag... iaf...


Vill bara avsluta detta inlägg med att säga att vi har väärldens gulligaste lärare!

hon gick till coop och köpte glass åt klassen och lät oss kolla på filmen efter nationella :'))

huuur söt är tanten inte?!

naawwwvsiiie!

     

haha, blev en lite såndär failad bild på mig..
för kanske 2veckor sen?.. 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards