PamPam ♔

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Juulia Jansson - 27 mars 2012 17:48

Tja! 

idag var jag faktiskt hemma från skolan...

anledningen var att jag nästan svimmade..

mådde inte alls bra helt enkelt :/

Blodtrycket var det iaf som det var fel på!

men nu mår jag bättre och går till skolan imorgon igen :dd


Så jag har typ bara sovit idag ocg ätit!

Blodtrycket förbättrades tydligen om man åt och drack..

ojojojo vad jag har tjockat :ooo

bara så ni kan anteckna det liksom..

hahaha, rolig dag...


men nu har jag som sagt blivit bättre och har letat efter balklänningar :ddd

och pluggat svenska har jag gjort..

Hittade faktsikt 4 olika klänningar som jag skulle kunna tänka mig.. :D

finns säkert flera..

vill ha någon som sticker ut lite.. men några "vanliga" blev nog dom här :


annars vill jag nog ha en med ganska mycket glitter/silver och sen med någon färg till :D

men dom här var ju så söta!

vilken tycker du mest om?!

1,2,3 eller 4? :D 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards