PamPam ♔

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Juulia Jansson - 19 mars 2012 17:55

Tjoooohooo!

idag var det en bra :D

jag vakna, det blåste...

vilket inte var så bra, men solen sken iaf ;)


Jag och Leonie fick skjus till skolan av Matildas mamma :)

självklart var Matilda och hennes utbytes student var också med i bilen...

annars hade det varit lite konstigt ;o

hehe :D


vi var i skolan i kanske 2timmar,

sen drig vi iväg med hela gägnget till BODA BORG!

ooh, jag älskar det stället :D

såå sjukt kul :D

men vi tog bara 3 stämplar..

men nogra lag tog bara 1,

så jag är nöjd :D


haha, det är ganska kul at ha en tysk här hemma :D

hon är social och försöker översätta lite av det jag skriver ;D

det går ju bra.. :O

kanske kan hon svenska i hemlighet.. :D

ahhaha :D


men nu ska jag sluta skriva..

ska dra iväg och träffa några vänner på gården :)

så hejdå!

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards